خبرگزاری کار ایران

مرجان اشرفی‌زاده در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

مزه شیرین کارگردانی را با «آبجی» چشیدم

فیلم سینمایی آبجی به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده صبح امروز شنبه ۴ اردیبهشت برای اولین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی و نمایش داده شد.

مرجان اشرفی‌زاده (کارگردان فیلم سینمایی آبجی) بعد از نمایش این فیلم در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: پس از نمایش ندادن این فیلم سینمایی در بخش ملی جشنواره فیلم فجر، فرصت مناسبی به وجود آمد تا در فاصله بهمن تا اردیبهشت ماه دلهره دیدن فیلم بلندم را داشته باشم و خوشبختانه این دلهره را برای نخستین بار در بخش بین المللی این رویداد سینمایی تجربه کردم.

 وی  ادامه داد: پیش از برگزاری بخش بین‌الملل سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر قرار بود فیلم آبجی در بخش ملی نمایش داده شود که امکان نمایش این فیلم میسر نشد ولی نخستین نمایش این فیلم سینمایی در بخش بین الملل این جشنواره اتفاق افتاد.

کارگردان فیلم سینمایی آبجی افزود: امیدوار هستم منتقدان سینمایی، اهالی رسانه و مخاطبان با فیلم ارتباط برقرار کنند و اگر ضعفی را مشاهده کردند؛ بگویند تا بتوانم در فیلم‌های بعدی برطرف کنم. به عنوان کارگردان فیلم امیدوارم صمیمیت، اعتماد و همدلی که در زمان فیلمبرداری با گروهی خوب تجربه کردم؛ به مخاطبان نیز منتقل شود و فیلم را بپسندد.

کارگردان فیلم سینمایی آبجی  با ابراز خرسندی از دیده شدن این فیلم سینمایی گفت: مانند هر فیلمسازی حضور در جشنواره و دیده‌شدن فیلم برای من اهمیت دارد. فیلم آبجی فیلمی است که حضور خوبی در جشنواره‌‌ها خواهد داشت و از ابتدا نگاه ما به مخاطب بوده است.

کارگردان فیلم سینمایی آبجی ادامه داد: جشنواره جهانی فیلم فجر فرصت مناسبی است تا نظرات مختلف را دریافت کنیم و مجموع این نقطه نظر‌ها به اکران عمومی این فیلم سینمایی کمک خواهد کرد. جشنواره جهانی فیلم فجر نویدبخش روزهای خوب و آینده روشن سینمای ایران است.

کد خبر : ۳۶۴۰۷۳