خبرگزاری کار ایران

فهرست اجراهای نیم سال دوم تماشاخانه ایرانشهر در سال 95

فهرست اجراهای نیم‌سال دوم سال ۹۵ تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد.

به گزارش ایلنا، فهرست اجراهای نیم‌سال دوم سال ۹۵ از سوی شورای سیاست‌گذاری تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد.

براساس فهرست اعلام شده از سوی شورای سیاست گذاری تماشاخانه ایرانشهر هر کدام از سالن‌های مجموعه در هر مقطع زمانی درنظر گرفته شده برای اجرا، میزبان ۲ اثر نمایشی می‌شوند که در مجموع در هر مقطع زمانی ۴ نمایش در سالن‌های استاد سمندریان و ناظرزاده کرمانی به صحنه می‌روند.

سالن استاد سمندریان:

از ۱۳ مهر تا ۱۹ آبان سال ۹۵ به صورت همزمان نمایش‌های «افسون معبد سوخته» به کارگردانی کیومرث مرادی و «هاروی» به کارگردانی ملودی آرام نیا به صحنه می‌روند.

از ۲۳ آبان تا ۲۶ آذر نیز به صورت همزمان نمایش‌های «اتاق ابری» به کارگردانی سیامک احصایی و «اورستیا» به کارگردانی آرش دادگر به صحنه می‌روند.

از ۳۰ آذر تا ۳۰ دی ماه نیز به صورت همزمان نمایش‌های «دیابولیک: رمئو و ژولیت» به کارگردانی آتیلا پسیانی و نمایش «باغبان مرگ» به کارگردانی آروند دشت آرای به صحنه می‌روند.

از اول تا دهم بهمن سالن استاد سمندریان میزبان سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر خواهد بود.

هم‌چنین از ۱۲ تا ۲۰ بهمن این سالن میزبان اجرای بین‌المللی خواهد بود.

از ۲۳ بهمن به مدت یک ماه به صورت همزمان نمایش‌های «لیر شاه» به کارگردانی محمد عاقبتی و «خانه» به کارگردانی ندا هنگامی به صحنه می‌روند.

سالن ناظرزاده کرمانی:

از ۲۴ مهر تا ۲۳ آبان اثری به مناسبت ایام محرم و نمایش‌ «رقصیدن در تاریکی» به کارگردانی میلاد اکبرنژاد به صحنه می‌روند.

از ۲۶ آبان تا ۲۸ آذر نیز به صورت همزمان نمایش‌های «لبخند آقای اژدهاک در شب دراز تاریک خاموش سرد بیابان» به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد و «استرالیا» به کارگردانی پیام لاریان به صحنه می‌روند.

از اول تا پایان دی به صورت همزمان نمایش‌های «سرخابی» به کارگردانی کوروش نریمانی و «جامعه سالم» به کارگردانی منیژه محامدی به صحنه می‌روند.

سالن ناظرزاده کرمانی از اول تا ششم بهمن میزبان برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر خواهد بود.

از هفتم بهمن تا ۲۳ اسفند ۲۳. ۱۲. ۹۵ نمایش‌ «کابوس‌های حضرت اشرف» به کارگردانی حسین پاکدل به صحنه می‌روند.

پیش از این برنامه نیم‌سال اول سالن‌های استاد سمندریان و ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر نیز مشخص و اعلام شده بود. به این ترتیب برنامه سالن‌های تماشاخانه ایرانشهر در سال ۹۵ از سوی شورای سیاست‌گذاری تماشاخانه مشخص و اعلام شده است.

کد خبر : ۳۶۷۷۴۷