خبرگزاری کار ایران

تصویرسازی سه‌بعدی در گالری خیال نو

سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۷ تصویرساز سه‌بعدی‌هایشان را به موسسه صبا می‌آورند.

به گزارش ایلنا، اولین نمایشگاه گروهی تصویرسازی سه بعدی در ایران سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۵ درگالری خیال نو موسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی صبا افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه که با نمایشگاه‎گردانی سیدنظام الدین امامی برپا می‌شود، ۱۷ نفر از دانشجویان کار‌شناسی ارشد ارتباط تصویری، تصویرسازی‌های سه بعدیشان که همگی در رایانه اجرا شده و بر روی استیکر چاپ شده است را به تماشای عموم می‌گذارند. در این نمایشگاه از مخاطب دعوت می‌شود هنگام بازدید از آثار با دوربین‌های عکاسی و یا دوربین‌های موبایل روشن وارد شوند و با ثبت تصاویر، سه بعدی بودن آن‌ها را به شکل ملموسی حس کنند. درواقع مخاطبان در تعامل با این آثار قرار می‌گیرند تا با ژست‌ها و فیگورهای مختلف با هر کدام از آن‌ها عکس بگیرند و خود را در مکان‌های متفاوتی تجسم کنند.

شیما آقایی، زهرا برکتی راد، بی‌تا بهرامی، سارابیگی، ماریسا حبیبی، افسانه خضریان، نسیم زرگرزاده، مریم ساکی‌زاده، چیمن سلیمانی، خدیجه شریفی، حسین صدقی، سارا سلاحی، سمیرا علیزاده، علی محمدی فیض آباد، ساناز محمدی مطهر، بابک مهرپرور، شکیبا هادیزاده نوده ۱۷ دانشجوی کار‌شناسی ارشد ارتباط تصویری‌اند که از هر کدام یک تا دو اثر در این نمایشگاه به روی دیوار می‌رود.

اولین نمایشگاه تصویرسازی سه بعدی در ایران تا ۳۰ اردیبهشت در گالری خیال نو موسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی صبا به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان طالقانی پلاک ۱۵۵۲، رواق هنر میزبان علاقه‌مندان است.

کد خبر : ۳۶۸۶۵۰