خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا اعلام شد:

توضیح روابط عمومی صداوسیما درباره اتفاقات اخیر برنامه اکسیر و فرزاد حسنی

داود نعمتی (مدیر روابط عمومی صداوسیما) درباره ویدئویی که به تازگی از فرزاد حسین و برنامه اکسیر منتشر شده است، توضیح داد.

به تازگی ویدئویی از یکی از بخش‌های برنامه اکسیر با اجرای فرزاد حسنی در شبکه‌های مجازی دست بدست می‌شود که در آن فرزاد حسنی از یکی از مهمانان می‌خواهد به چند سوال پاسخ دهد. این مهمان که مردی میانسال است؛ خودش را جمشید نورگلدی معرفی می‌کند و در جواب دادن به سوالات کمی کند عمل می‌کند. درنتیجه مرتب ازسوی مجری برنامه با لحن نامناسب خطاب قرار می‌گیرد و در پایان هم با آنکه به وی اعلام شده بود؛ ۵۰ میلیون تومان جایزه می‌گیرد، صندوقی پر از زرشک به وی داده می‌شود. این رفتار؛ حجم زیادی از انتقادات علیه فرزاد حسنی را به دنبال داشت.

داود نعمتی انارکی (مدیرکل روابط عمومی صداوسیما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره این اتفاق گفت: مدیر شبکه سوم سیما اعلام کرده که قرار است امشب (یکشنبه 19 اردیبهشت) در برنامه "مردم چی می‌گن" که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، درباره اتفاقات برنامه اکسیر صحبت شود و در این برنامه توضیحات لازم درباره برنامه اکسیر ارائه خواهد شد.

 وی ادامه داد: این بخش؛ یک بخش نمایشی است و ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده؛ مربوط به همین بخش نمایشی است که براساس یک سناریوی از پیش نوشته شده؛ اجرا می‌شود.

کد خبر : ۳۶۸۹۴۱