خبرگزاری کار ایران

ایوبی: عده‌ای می‌خواستند سینما را تعطیل کنند

حجت الله ایوبی معتقد است؛ پیش از این گروهی می‌خواستند که عده‌ای در سینما کار نکنند و سینما را تعطیل کنند.

 به گزارش ایلنا؛ گفتگوی فریدون جیرانى با حجت‌الله ایوبى از طریق سامانه فیلم نت آماده پخش شد.

ایوبی در بخشی از این گفتگو با اشاره به وضعیت سینما گفته است: گروهی هستند که مخالف کل سینما هستند، مخالف رونق سینما هستند و مخالف موفقیت این دولت و این دوره هستند.

 ایوبی با تاکید بر استقبال خوب مردم از فیلم‌های روی پرده ادامه داد: امروز وقتی سینما می‌فروشد و مردم فیلم می‌بینند همه سینما منتفع می‌شوند به همین دلیل خیلی‌ها حاضرند امروز پول بیاورند داخل سینما و برند و مشهور بشوند.

 وی ادامه داد: پیش از این اصراری وجود داشت که یک عده‌ای در سینما کار نکنند و خانه‌نشین شوند و اصرار داشتند که اصناف جدید و خانه سینمای جدید باز شود و حتی عده‌ای می‌خواستند سینما را تعطیل کنند و می‌گفتند عطای سینما را به لقایش ببخشیم و فیلم‌ها را در خانه نمایش دهیم.

وی همچنین با اشاره به رابطه کمیسیون فرهنگی مجلس با سازمان سینمایی در اوایل حضور وی گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس با اکران چند فیلم ازجمله قصه‌ها مخالف بود و حتی رسایی در مجلس شورای اسلامی علیه فیلم قصه‌ها به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کرده بود.

 وی با اشاره به اینکه از هیچ جای خط نمی‌گیرد، افزود: امروز دنیای ایده‌هاست و من هرجا که احساس کنم ایده‌ای وجود دارد از آن استقبال می‌کنم.

مشروح این گفتگوی سه ساعته ساعت ۲۲ امروز ۲۰ اردیبهشت از طریق سامانه فیلم نت قابل دسترسی و مشاهده است.

کد خبر : ۳۶۹۲۸۲