خبرگزاری کار ایران

تصویرسازان سه‌بعدی آثار خود را به نمایش گذاشتند

گالری خیال نو «صبا»، میزبان ایده‌هایی تازه در پیوند گرافیک و رسانه می‌شود.

به گزارش ایلنا،  اولین نمایشگاه تصاویر سه بعدی گرافیک (۳D emaging) دانشجویان هنرمند ارتباطات تصویری از ۲۱ اردیبهشت ماه در موسسه صبا برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۳۰ اثر در قالب تصویرسازی سه بعدی (اجرای رایانه و چاپ استیکر) و با موضوع آزاد بوده و در دو محور تبلیغات گرافیک محیطی و زیباسازی فضا‌ها و نماهای شهری در اشکال پیشنهادی برای نقاشی دیواری و اجراهای در ابعاد بزرگ شهری به تصویر کشیده شده است. نمایشگاه حاصل کار ۱۷ هنرمند است که در مقطع کار‌شناسی ارشد ارتباطات تصویری دانشگاه آزاد و دانشگاه شاهد تحصیل می‌کنند.

نمایشگاه تصویر سازی سه بعدی ساعت ۱۶ روز سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت در نگارخانه «خیال نو» موسسه صبا به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه طالقانی، پلاک ۱۵۵۲، رواق هنر، گالری خیال نو، گشایش می‌یابد.

همچنین در این نمایشگاه از مخاطبان دعوت می‌شود هنگام بازدید از آثار با دوربین‌های عکاسی و یا دوربین‌های موبایل روشن وارد شوند و با ثبت تصاویر، سه بعدی بودن آن‌ها را به شکل ملموسی حس کنند تا بتوانند در تعامل با این آثار قرار گیرندو با ژست‌ها و فیگورهای مختلف با هر کدام از آن‌ها عکس بگیرند و خود را در مکان‌های متفاوتی تجسم کنند.

کد خبر : ۳۶۹۴۳۸