خبرگزاری کار ایران

ایوب آقاخانی؛ مسئول جدید دفتر مطالعات پژوهشی و راهبردی شد

کوروش زارعی با صدور حکمی، ایوب آقاخانی را به‌عنوان مسئول جدید «دفتر مطالعات پژوهشی و راهبردی» مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری منصوب کرد.

به گزارش ایلنا؛ کوروش زارعی (مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری)، ایوب آقاخانی را به عنوان مسئول «دفتر مطالعات پژوهشی و راهبردی» مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری منصوب کرد.

وی در متن حکم خود آورده است: «با توجه به دانش، تعهد و تجارب ارزشمند حضرتعالی در عرصه هنرهای نمایشی به موجب این حکم به عنوان «مسئول دفتر مطالعات پژوهشی و راهبردی» مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری منصوب می‌شوید. امید است با توجه به آشنایی و شناخت جنابعالی نسبت به اهداف مقدس حوزه هنری در این مسئولیت موفق و سربلند باشید.»

وی در ادامه مرقوم داشته: «با درایتی که از جانب شما همواره دیده شده است امید به آن داریم که در ساماندهی به امور ذیل موفق و پیروز باشید که بی‌تردید چنین خواهد بود: ۱. فصلنامه تخصصی مرکز هنرهای نمایشی و مجله صحنه ۲. بررسی متون جهت چاپ و اجرا ۳. کارگاه تولید متن نمایشی ۴. بررسی و نظارت آثار پژوهشی. آرزومندم که در سایه الطاف الهی ایفاگر نقشی موثر در اعتلای هنر والای تئا‌تر باشید.»

ایوب آقاخانی؛ نویسنده، پژوهشگر، کارگردان و بازیگر تئا‌تر؛ دانش‌آموختهٔ کار‌شناسی ارشد نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس است. وی پیش از این مدیریت پروژه چهارفصل تئا‌تر ایران، مدیریت تالار تجربه حافظ، داوری جشنواره ABU (جشنواره برنامه‌های رادیویی آسیا و اقیانوسیه)، دبیری شورای انتخاب آثار مجموعه تئاترشهر، عضویت در شورای طرح و برنامه مراکز استان‌های معاونت صدا جمهوری اسلامی ایران و داوری در جشنواره‌های مختلف تئا‌تر نظیر جشنواره‌های منطقه‌ای، جشنواره‌های استانی، جشنواره‌های دانشجویی و دانشگاهی و جشنواره تئا‌تر فجر را عهده‌دار بوده است.

انتشار بیش از چهل نمایش‌نامه و کارگردانی و بازی در بیش از پنجاه نمایش از دیگر سوابق ایوب آقاخانی است.

کد خبر : ۳۶۹۶۵۱