خبرگزاری کار ایران

نگارخانه عقیلی میزبان هنر فیگوراتیو

نگارخانه عقیلی نمایشگاهی از آثار هنرمندان جوان با رویکرد فیگوراتیو را به نمایش گذاشته‌ که ویژگی این نمایشگاه تعداد بالای هنرمندان حاضر در آن است.

به گزارش ایلنا، در نمایشگاه «تاش» آثاری از ۲۹ هنرمند جوان به روی دیوار خواهد رفت که همگی یک یا دو اثر را برای عرضه به این گالری آورده‌اند.

ارژنگ یگانه که مدیریت این نمایشگاه را برعهده دارد در توضیحی در مورد آن آورده است: «همیشه و همواره هنرمندان اولین ابزار خود برای به تصویر کشیدن هنر مورد نظر خود از فیگور و فیگوراتیو استفاده کرده و می‌کنند به همین خاطر پرداخت درست به این مقوله بسیار مهم و اساسی به نظر می‌رسد. در نمایشگاه «تاش» تمام هنرمندان حاضر در این برنامه هنری قدرت خود در خلق آثاری که فیگور در آن‌ها حرف اول را می‌زند را به نمایش درخواهند آورد.

در این نمایشگاه آثاری از نوید ادیب، تارا نظرعلیزاده، نسرین فیروز روستا، نوا سرلک، فرحانه علوی، ریحانه اردویی، الهام مقتدایی، آنیتا مسکوت، علی غلامحسین نژاد، سمیرا علیجان‌زاده، زهرا خستو، زهرا بیات، رویا شهپر، نگار رحیم‌زادگان، یاس ذاکری، حامد محقق، حامد خموشی، سوگل احدی، مژده ربیعی، علیرضا ملکی، رویا بارانی، نوشین حیدری، اهورا هاشمی‌فر، زهرا مقدس، زهرا علی‌نژاد، سمانه میرخانی، مائده همتی، پگاه پیرهادی، محدثه قنبری و نورا ثابت ایمانی به نمایش درخواهد آمد.

این نمایشگاه در گالری عقیلی به آدرس شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، خیابان پنجم، گذر فروردین، پلاک ۱۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روز جمعه ۲۴ اردیبهشت‌ماه افتتاح و تا ۳۱ اردیبهشت دایر است.

کد خبر : ۳۶۹۷۶۰