خبرگزاری کار ایران

شهرام نیا خبر داد؛

تقویت سالن‌های شهرآفتاب برای تگرگ و باران‌های احتمالی

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تقویت سالن‌های شهر آفتاب برای پیشگیری از نفوذ آب به سالن‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیرمسعود شهرام‌نیا با اشاره به بارش‌های متراکم عصر روز گذشته چهارشنبه 23 اردیبهشت در پایتخت گفت: قبل از بارش‌های متراکم باران به دلیل وجود سازه‌های موقت در شهرآفتاب به ناشران و غرفه‌داران تذکر داده شد تا کتاب‌هایشان را روی زمین نگذارند، تا صدمه‌ای به کتاب‌ها وارد نشود.

وی ادامه داد: طی بارش‌های شب گذشته، هیچ گونه خسارت جدی به کتاب‌ها وارد نشده است. بعد از پایان ساعت کاری نمایشگاه، نیروهای شهرداری و مسؤلان اقدام به پاک‌سازی سالن‌ها از آب و خشک کردن موکت‌های داخل سالن‌ها کردند.

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هوا‌شناسی دربارهٔ بارش تگرگ و باران طی امروز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت، گفت: با تقویت سالن‌های نمایشگاه کتاب، شهرآفتاب آمادگی بارش باران دارد. همچنین در صورت بروز خسارت به کتاب‌ها، ناشران می‌توانند از بیمه خسارت بگیرند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» در شهرآفتاب برگزار می‌شود.مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب واقع در اتوبان خلیج فارس، روبروی حرم مطهر (ره) قرار دارد.

کد خبر : ۳۷۰۴۳۰