خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا اعلام شد:

خروج ۹۰درصد ناشران از شهرآفتاب

به گفتهٔ توکل صدیقی ۹۰ درصد ناشران از شهرآفتاب خارج شده‌اند.

محمدرضا توکل صدیقی (مدیر کمیتهٔ ناشران داخلی نمایشگاه کتاب) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از خروج ۹۰درصد ناشران در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از شهر آفتاب خبر داد و گفت: خوشبختانه با همکاری خوب حراست شهرداری و مسئولین شهر آفتاب ۹۰ درصد ناشران در بیست‌ونهمین دورهٔ نمایشگاه بین‌المملی کتاب تهران از شهر آفتاب خارج شده شده‌اند. ۱۰ درصد باقی مانده نیز ناشران بزگنر هستند که از نظر مساحت غرفه‌ها و میزان وسایل و ابزاری که برای طراحی غرفه به شهر آفتاب آمده بودند نیاز به بیش از یک روز برای خروج داشتند.

مدیر کمیتهٔ ناشران داخلی نمایشگاه کتاب افزود: البته ممکن است در سال اول برخی ناهمانگی‌هایی وجود داشته است که به دلیل عدم آشنایی کامل حراست شهرداری و شهرآفتاب با برخی مشکلات احتمالی بود. مطمئنا در سال‌های بعد روند خروج که سرعت ان امسال خوب و قابل بود تسهیل هم شده و ناشران نیز با شرایط آشنا‌تر می‌شوند.

او همچنین یادآور شد: برای دریافت برگهٔ خروج ناشران فرم‌هایی تهیه شده یود که غرفه‌دارن می‌باسیت علاوه بر کمیتهٔ متبوع و مدیر سالن به آسان پرداخت نیز مراجعه کرده و با تحویل کارت‌خوان‌ها که برای ایام نمایشگاه اجاره شده بود امکان خروج از شهر آفتاب را پیدا کنند.

کد خبر : ۳۷۱۶۲۱