خبرگزاری کار ایران

پخش زنده فینال لیگ اروپا از شبکه ورزش

دیدار فینال لیگ اروپا با گزارش عادل فردوسی‌پور، در ویژه برنامه «فوتبال ۱۲۰» به‌صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت در ویژه برنامه «فوتبال ۱۲۰» شاهد پخش زنده دیدار نهایی لیگ اروپا از شبکه ورزش سیما باشند.

این دیدار که بین تیم‌های لیورپول و سویا و در ورزشگاه «سن یاکوب» به ازل سوئیس برگزار می‌شود، ساعت ۲۳: ۱۵ به وقت تهران و با گزارش عادل فردوسی‌پور زنده از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

در مرحله نیمه نهایی این لیگ تیم لیورپول با پیروزی ۳ بر صفر مقابل ویارئال و تیم سویا با نتیجه ۳ بر یک وپیروزی مقابل شاختار دونتسک اوکراین جواز حضور در مرحله نهایی لیگ اروپا را کسب کردند. این دیدار را «یوناس اریکسون» داور فوتبال اهل سوئیس قضاوت خواهد کرد.

لیگ اروپا (که قبلاً با نام جام یوفا شناخته می‌شد) نام رقابت‌های فوتبالی است که بین تیم‌های برگزیده اروپایی برگزار می‌شود.

این مسابقات، که بعد از لیگ قهرمانان اروپا دومین رقابت فوتبالی معتیر در سطح قاره اروپا است، هر سال تحت نظر اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برگزار می‌شود.

انتخاب تیم‌ها برای این مسابقات، بر اساس عملکرد آن‌ها در رقابت‌های داخلی کشور خود، شامل لیگ و جام حذفی، صورت می‌گیرد. رقابت‌های لیگ اروپا ۲۰۱۶- ۲۰۱۵ از ماه ژوئن سال گذشته آغاز شد.

کد خبر : ۳۷۲۱۸۶