خبرگزاری کار ایران

نمایش «همه درختان من» و «یک ساعت از یک عمر» در جشنواره فیلم سبز

دو فیلم مستند «همه درختان من» و «یک ساعت از یک عمر» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و تهیه کندگی مجتبی میرطهماسب در جشنواره بین المللی فیلم سبز نمایش داده می‌شود.

به گزارش ایلنا، مستندهای «همه درختان من» و «یک ساعت از یک عمر» ساخته رخشان بنی اعتماد روز پنجشنبه ازساعت ۱۹: ۳۰ تا ۲۱: ۳۰ در سینما فلسطین نمایش داده می‌شود.

مدت زمان پخش مستند «همه درختان من» ۵۱ دقیقه و مستند «یک ساعت از یک عمر» ۵۰ دقیقه است.در خلاصه مستند «همه درختان من» آمده است: مه لقا ملاح کهنسال‌ترین فعال محیط زیست و موسس اولین ان. جی. او محیط زیستی ایران است. سپری کردن چند روز در خانه و همراهی با او در گردهمآیی‌ها و فعالیت‌های محیط زیستی بهانه‌ای برای تصویر کردن وضعیت بحرانی محیط زیست در ایران است.

مدت زمان این مستند۵۰ دقیقه است و آهنگ «ایران ایران» محمد نوری موسیقی انتخاب شده برای این اثر است.در خلاصه «یک ساعت از یک عمر» آمده است: اسکندر فیروز بنیان گذار سازمان حفاظت از محیط زیست را پدر محیط زیست ایران می‌نامند. نشست و گفت‌و‌گوی چند ساعته سه نفر از فعالان محیط زیست با او، تاریخ شفاهی و نگاه گذرایی است از یک عمر تجربه و دغدغه‌های وطن پرستانه اسکندر فیروز.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران از ۲۴ اردیبهشت در موسسه فرهنگی هنری صبا، سینما فلسطین و سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر : ۳۷۲۲۰۰