خبرگزاری کار ایران

طرح آزمایشی «بلیت مردمی تئاتر» با دختر شینا اجرایی می‌شود

دفتر تئاتر مردمی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، طرح توزیع «بلیت مردمی تئاتر» را با نمایش "دختر شینا" به محک آزمایش می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، در راستای سیاست‌های ترویج نمایش‌های همسو با خط مشی‌های حوزه هنری، دفتر تئاتر مردمی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با انتشار بلیت‌هایی مخصوص تماشای نمایش "دختر شینا" به کارگردانی علی مست‌علی، طرح "بلیت مردمی تئاتر" را به طور آزمایشی اجرایی می‌کند.

در این طرح، علاقه‌مندان به جای پرداخت بهای بلیت، با ارائه‌ی بلیت‌های مردمی ابتدای به تماشای نمایش می‌نشینند و در صورت کسب رضایت، بهای بلیت را (به میزان دلخواه) به گیشه پرداخت می‌کنند ضمن این‌که در پرداخت نیز هیچ الزامی وجود ندارد.

 تشویق عامه‌ی مردم به تماشای نمایش‌های ارزشی و نیز عادت دادن ایشان به پرداخت هزینه برای تماشای تئاتر از جمله اهداف اجرای طرح "بلیت مردمی تئاتر" عنوان شده است.

گفتنی است نمایش "دختر شینا" بر اساس رمانی به همین نام تولید شده که خاطرات همسر شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر را محور موضوع خود دارد.

"دختر شینا" با کارگردانی علی مست‌علی و با حمایت حوزه هنری در تماشاخانه‌ی سرو به نشانی میدانی فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، ابتدای خیابان شهید فلاح‌پور، به صحنه می‌رود.

کد خبر : ۳۷۲۵۲۹