خبرگزاری کار ایران

جلوه‌هایی از زندگی و شهادت سردار" فرزانه" در قاب برنامه "از آسمان"

صفحاتی از زندگی شهید حاج رضا فرزانه، فرماندهٔ سابق لشکر 27، جانباز دفاع مقدس،شهید مدافع حرم در برنامهٔ این هفتهٔ از آسمان ورق می‌خورد.

به گزارش ایلنا، شهید سردارحاج رضا فرزانه از رزمندگان و فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) بود که از زمان فرماندهی حاج احمد متوسلیان در این لشکر حضور فعال داشت.

شهید فرزانه سال 1360 وارد سپاه شد و در عملیات‌های متعددی حضور داشت. وی پس از بازنشستگی با وجود مجروحیت‌های بجا مانده از روزهای دفاع مقدس به فعالیت‌های فرهنگی‌اش ادامه داد که از آن جمله می‌توان به مسئولیت وی در ستاد راهیان نور کشور اشاره کرد.

این فرمانده شهید در سال 1394 برای انتقال تجربه و تخصصش در امور نظامی به کمک رزمندگان محور مقاومت در سوریه رفت و اسفندماه همان سال هم به آرزوی دیرینه‌اش رسید و شهید شد که متأسفانه پیکرش تا کنون به کشور بازنگشته است.

در این قسمت از برنامه «از آسمان» که جمعه 31 اردیبهشت از شبکهٔ دو تقدیم مخاطبان خواهد شد با همسر، فرزندان و تعدادی از همرزمان شهید گفتگو شده است.

از آسمان کاریست از گروه امور اجتماعی، به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی فرد که با نگاهی به شهدای نسل سوم و مدافع حرم به نقل روایاتی از این ستارگان آسمان شهادت می‌پردازد. این برنامه جمعه هر هفته ساعت 17:30 از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن چهارشنبه ساعت:‌14:30 خواهد بود.

کد خبر : ۳۷۲۸۴۳