خبرگزاری کار ایران

حضور مشایخی، قاسمی و فراهانی در آلبوم «مستقیم آزادی»

آلبوم شعر و موسیقی «مستقیم آزادی» سروده «فهیم برزنونی» با صدای بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.

 به گزارش ایلنا، آلبوم «مستقیم آزادی» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار شنیداری در حوزه کلام است که با صدای تعدادی از بازیگران مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان در بازار موسیقی منتشر شده است. در این اثر که برگرفته از سروده‌های فهیم برزنونی است، بازیگران شاخصی چون جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، بهزاد فراهانی، فرخ نعمتی، شهره سلطانی، کامران تفتی و علی اوسیوند به عنوان گوینده و راوی حضور دارند.

آلبوم «مستقیم آزادی» منتخبی از کتاب اشعار فهیم برزنونی با نام‌های «مستقیم آزادی»، «دختر مهره‌های تلخ»، «بچه‌های سربی» و «خیانت با وقت قبلی» است که وی همراه با دیگر بازیگران به عنوان راوی یکی از اشعار حضور دارد.

ابراهیم اثباتی (آهنگساز و تنظیم کننده) در کنار نوازنده‌هایی چون حامد ابراهیمی، امجد ابراهیمی، ابراهیم یساول زاده، حسین قاسم زاده در این اثر هنرنمایی کرده‌اند.

علاقمندان برای تهیه آلبوم موسیقی «مستقیم آزادی» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

کد خبر : ۳۷۳۱۰۱