خبرگزاری کار ایران

واکنش کانون کارگردانان، فیلمنامه‌نویسان و انجمن بازیگران به جوایز کن

کانون کارگردانان، کانون فیلمنامه‌نویسان و انجمین بازگیران سینمای ایران با انتشار پیام‌های جداگانه موفقیت اصغر فرهادی و شهاب حسینی را در جشنواره فیلم کن تبریک گفتند.

 به گزارش ایلنا، متن  پیام تبریک کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران به شرح زیر است:

فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران سپاسگزار اصغر فرهادی هستند

فیلمنامه‌نویسی کاری بس دشوار و سخت است و دشوار تر اینکه به جهانیان نشان بدهی سینماگران ایرانی این کار را به خوبی  انجام می‌دهند. اصغر فرهادی عزیز به خاطر تمام تلاشی که کردی تا ثابت کنی فیلمنامه‌نویسی در سینمای ما زنده و پویا است و باید به آن افتخار کرد از تو ممنونیم و کسب جایزه بهترین فیلمنامه از جشنواره کن را به تو تبریک می‌گوییم.

 پیام تبریک کانون کارگردانان سینمای ایران

کانون کارگردانان سینما نیز پیامی به این مضمون منتشر کردند: بار دیگر سینمای ایران در یکی از جشنواره‌های معتبر جهانی درخشید و دو جایزه ارزشمند بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر را برای مردم و سینمای ایران به ارمغان آورد. شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران با کمال افتخار این موفقیت را به آقای اصغر فرهادی و شهاب حسینی تبریک می‌گوید و برای آنها و دیگر فیلمسازانی که سینمای ایران را در این دوره از جشنواره کن پرآوازه ساختند؛ آرزوی سربلندی بیشتر دارد.

تبریک امین تارخ و انجمن بازیگران سینمای ایران

امین تارخ و انجمن بازیگران سینما نیز در پیامی نوشتند:

برای شهاب حسینی

زنده باشی

توانی بزرگ بر شانه‌هایت بود و هست که شهاب‌گونه و پرتاثیر به مردم این دیار نمایاندی و اکنون جهان را به خود نیز خواندی. جایگاهی بلند داری عزیز دل. جایگاهی به بلندای صداقتت و درونی پر خروش. تا به بار نشیند آنچه باید.نخل طلای کن نشانی اندک از آن است. تا نشان‌های بزرگتر چه باشد. بهترین‌های خداوند از آن تو که شایسته بهترین‌هایی.

کد خبر : ۳۷۳۷۱۰