خبرگزاری کار ایران

رسانه‌ها برای دریافت یارانه بیمه زمستان ٩٤ اقدام کنند

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی از صاحبان امتیاز و مدیران مسئول رسانه‌های خواست فهرست بیمه شدگان بهمن ماه ٩٤ رسانه خود را در سامانه جامع رسانه‌های کشور بارگذاری کنند.

 به گزارش ایلنا، مدیران رسانه‌ها می‌توانند با ورود به سامانه جامع رسانه‌های کشور (e-rasaneh.ir) و با مراجعه به بخش مجوزها، و انتخاب گزینه «فهرست بیمه» ضمن بارگذاری نسخه پی دی اف «تصویر فهرست بیمه شدگان و فیش پرداختی» و تکمیل جداول مربوط به بیمه شدگان، نسبت به دریافت یارانه بیمه زمستان اقدام کنند.

از ابتدای سال ٩٥ رسانه‌های فاقد لیست بیمه (روزنامه‌ها، هفته نامه‌ها و دوهفته نامه‌های سراسری و روزنامه‌ها و هفته نامه‌های محلی)، از هرگونه حمایت و استفاده از طرح‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محروم خواهند شد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم جهت با سیاست‌های دولت در حمایت ویژه از خبرنگاران و پوشش بیمه‌ای آنها، برای نخستین بار، یارانه بیمه برای رسانه‌هایی که همکاران خود را بیمه می‌کنند در نظر گرفته که از نیمه دوم سال ٩٢ در هفت نوبت ٦ ماه دوم سال ٩٢، شش ماهه اول سال ٩٣، فصل پاییز و زمستان ٩٣ و بهار، تابستان و پاییز ٩٤ پرداخت و فهرست آن نیز جهت شفاف سازی، در سایت معاونت منتشر شده است.

کد خبر : ۳۷۴۱۳۵