خبرگزاری کار ایران

احمد پوری و نغمه ثمینی در "پرسش"

درسگفتارهای بهار 1395 موسسه "پرسش" با شروع سه درسگفتار ادامه می‌یابد

 به گزارش ایلنا، حسن مرتضوی از روز شنبه 8 خرداد ماه ساعت 18 در ادامه کورس بازخوانی "سرمایه" مهمترین اثر کارل مارکس به بررسی نرخ سود و نرخ ارزش اضافه بر اساس فصول 3 و 4 جلد سوم سرمایه خواهد پرداخت.

احمد پوری نیز در ادامه کورس بازخوانی زبان و چالش‌های ترجمه دوره دوم این کورس را با عنوان چالش‌های ترجمه از روز دوشنبه 10 خردادماه ساعت 17.15 آغاز خواهد نمود. پوری در این دوره به بررسی مباحثی همچون نظریه‌های ترجمه، ترجمه شعر و بررسی برخی از ترجمه‌های موجود در زمینه شعر و متون ادبی خواهد پرداخت.

اما نغمه ثمینی نویسنده، کارگردان و پژوهشگر حوزه‌ی نظری تئاتر که این روزها با نوشتن فیلنامه سریال شهرزاد سطح جدیدی از برخورد با هنرهای نمایشی را به مخاطبین ارائه داده نیز کورس بازخوانی تراژدی‌های یونانی را از روز سه شنبه 11 خرداد ماه ساعت 17.15 آغاز خواهد نمود. دوره اول این کورس به بررسی "تهدیدهای زنان دزر تراژدی های یونانی" اختصاص دارد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این درسگفتارها می‌توانند با شماره‌های روابط عمومی موسسه پرسش 88822010-88837647 تماس گرفته و یا به وب سایت qporsesh.com مراجعه نمایند.

موسسه پرسش در خ قائم مقام فراهانی- پایین تر از تخت طاووس- کوچه شبنم- پ 3 واقع شده است.

کد خبر : ۳۷۴۵۴۳