خبرگزاری کار ایران

واگذاری بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن به انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در راستای واگذاری فعالیت‌های اجرایی به نهادهای غیردولتی، امور اجرایی بخش عفاف و حجاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را به انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب واگذار کرد.

به گزارش ایلنا؛ براساس هماهنگی‌های صورت گرفته توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، امور اجرایی بخش عفاف و حجاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم،امسال توسط انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و زیر نظراین کارگروه برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش ثبت‌نام این بخش آغاز شده  و از تمامی متقاضیان دریافت غرفه «موسسات، شرکت‌ها، اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در زمینه تولید محصولات عفاف و حجاب دارای مجوزهای لازم» در بخش عفافوحجاب نمایشگاه ثبت‌نام خواهد شد تا پس از بررسی صلاحیت‌های حرفه‌ای و مبتنی بر میزان فضای اختصاصی به این بخش  مراحل اجرایی صورت پذیرد. نحوه قیمت‌گذاری، کیفیت محصولات، ارائه تولیدات بدون واسطه، رعایت موازین اسلامی در تولیدات، سوابق حرفه‌ای و اولویت زمان ثبت‌نام از مواردی است که در پذیرش متقاضیان ملاک نظر قرار خواهد گرفت.

متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه ثبت‌نام و مدیریت نمایشگاه بین‌الملی قرآن کریم به نشانیhttp://register.tibf.ir و یا به دبیرخانه این بخش واقع در واقع در خیابان میرداماد جنب ایستگاه مترو ساختمان رز میرداماد طبقه ٩ واحد ٩٠٦ انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب مراجعه کنند یا با شماره تلفن  ٢٦٤٠٣٥٤٠ونمابر٢٦٤٠٣٥٤١ ارتباط بگیرند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خردادماه تا ٨ تیرماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) از ساعت ١٨ الی30:23 برگزار خواهدشد.

کد خبر : ۳۷۵۶۶۳