خبرگزاری کار ایران

رونمایی از چهره‌های آشنا برای اجرا؛

علیرضا حیدری، وحید یامین‌پور و بیژن نوباوه؛ مجری‌های جدید تلویزیون

صداوسیما در آستانه فرارسیدن ایام ارتحال امام خمینی (ره) و نیز قیام خونین 15 خرداد و نیز ماه مبارک رمضان، نام‌ها و چهره‌های آشنایی را برای مجری‌گری ویژه برنامه‌های تلویزیونی این ایام انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید یامین‌پور یکی از این چهره‌هایی است که پس از شش سال دوباره به تلویزیون بازمی‌گرددک بسیاری از مخاطبان تلویزیونی او را با کارگردانی و اجرای برنامه‌هایی مانند «ایران 88» و «دیروز، امروز، فردا» می‌شناسند.

او پس از اینکه به عنوان مجری-کارشناس در مناظره‌های جنجالی تلویزیون رد سال 88 حضور داشت، از این برنامه کنار گذاشته شد. وحید یامین‌پور سال 83 و زمان مدیریت علی‌اصغر پورمحمدی بر شبکه سه، مشاور او بود.

سوابق او به عنوان دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در سال ۸۵، معاونت پژوهشی دانشکده خبر در سال ۸۶ و ۸۷ و نیز مدیرکلی دفتر مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس در زمان ریاست احمد توکلی در کنار اجرای برنامه‌های جنجالی تلویزیونی‌اش، از وحید یامین‌پور یک چهره شناخته شده و جنجالی سیاسی فرهنگی ساخته است.

وحید یامین‌پور پس از شش سال دوری از تلویزیون قرار است به مناسبت سالگرد ارتحال امام با برنامه «بدون تحریف» به تهیه‌کنندگی محمدرضا ماندگاران به مجری‌گری بازگردد و در اولین برنامه خود میزبان «غلامعلی حدادعادل» باشد. ویژه برنامه «بدون تحریف» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه سوم سیماست که قرار است با حضور وحید یامین پور، به عنوان مجری و کارشناس، امشب (پنجشنبه) و فردا شب (جمعه) به‌صورت زنده روی آنتن برود.

«علیرضا حیدری» نام آشنای دیگری است که با عنوان مجری، قرار است در تلویزیون حضور بیابد. حیدری با شش مدال کشتی جهان و المپیک از قهرمان نامدار کشتی ایران است.

برنامه «ایران به سوی المپیک» کاری از شبکه ورزش است که علیرضا حیدری با حضور در آن به عنوان مجری، به بررسی ورزش ایران برای بازی‌های المپیک خواهد پرداخت.

علیرضا حیدری خارج از دنیای ورزش، در سال 93 نیز در یک فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته بود و قرار است از این پس جمعه‌ها، ساعت 9 شب در برنامه «ایران به سوی المپیک» که از شبکه ورزش پخش می‌شود به عنوان مجری حضور داشته باشد. شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و آرش میراسماعیلی قهرمان و نایب رییس سابق فدراسیون جودو میهمان این هفته حیدری هستند.

نماینده سابق دو دوره مجلس، چهره دیگری است که قرار است به جمع مجریان جدید تلویزیون بپیوندد؛ «بیژن نوباوه» که در دوره‌های هشتم و نهم نماینده تهران در مجلس بود و در دور دهم انتخابات از راه‌یابی به مجلس بازماند، قرار است به عنوان یکی از دو مجری ویژه برنامه رمضانی «ماه نشان» به قاب تلویزیون بیاید.

«ماه نشان» برنامه‌ای با موضوع فعالیت‌های مردمی است که با اجرای بیژن نوباوه و حاج حسین یکتا از شبکه افق پخش می‌شود. این برنامه طی ماه رمضان امسال، هر شب ساعت 22.30 به مدت 70 دقیقه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

کد خبر : ۳۷۷۲۲۰