خبرگزاری کار ایران

جشنواره بین‌المللی کمیک صربستان فراخوان داد

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی کمیک صربستان 2016 برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، گالری شاد بلگراد صربستان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی کمیک را در سال 2016 برگزار می‌کند. حضور کلیه هنرمندان سراسر جهان در این رویداد هنری آزاد است و هیچ محدودیت سنی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد. موضوع، تکنیک و سبک ارائه آثار آزاد است.

آثار باید دارای کیفیت چاپ بالایی باشند و بیشتر از 4 صفحه نباشند. ضمنا نباید قبلا چاپ یا در جایی منتشر شده باشد.  شرکت‌کنندگان می‌بایست آثار خود را به همراه فرم تکمیل شده ثبت نام از طریق پست ارسال نمایند. شماره صفحات پشت آثار قید و اطلاعات موجود به زبان انگلیسی ارائه شود.

هیئت داوران پس از بررسی آثار یک جایزه بزرگ به ارزش 1000 یورو به فرد منتخب اهدا می‌نماید. همچنین برای آثار با سبک سنتی، آثار با سبک مدرن و آثار با بهترین گرافیگ نیز جوایزی در نظر گرفته شده است. به گروه سنی نوجوانان تا سن 15 سال نیز جایزه‌ای اعطا می‌شود. بهترین ایده و بهترین داستان نیز از سوی هیئت داوران جایزه‌ای دریافت خواهد کرد.

علاقمندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ دوشنبه 25 مردادماه 1395 فرم و آثار را به آدرس پستی زیر ارسال نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.facebook.com/comicsfest مراجعه نمایید.

آدرس پستی:

SKC Happy Gallery

SALON STRIPA

Kralja Milana 48

11000 Belgrade

Serbia

کد خبر : ۳۷۸۸۹۴