خبرگزاری کار ایران

بیانیه جدید عوامل فیلم "عادت نمی‌کنیم"

عوامل فیلم سینمایی "عادت نمی‌کنیم" در توضیحی تازه از ادامه توقیف موقت این فیلم خبر داده و ابراز امیدواری کردند با همکاری نهادهای قانونی مشکل پیش آمده برای اکران این فیلم مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در بیانیه جدید عوامل فیلم "عادت نمی‌کنیم" آمده است:

هوالفتاح

تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی عادت نمی‌کنیم؛ ضمن تقدیر و تشکر از رسانه‌ها و اصحاب رسانه که با حمایت‌های بی‌دریغ‌شان از این فیلم نشان دادند جزء حامیان اصلی جریان‌های فرهنگی و هنری هستند و همینطور نهاد قانونی مرتبط که با پیگیری‌هاشان از حقوق موئلفین سینما دفاع کردند؛ اعلام می‌دارند که:

۱- مشکل توبیخ و توقیف موقت فیلم سینمایی عادت نمی‌کنیم هنوز برطرف نشده و این موضوع همچنان به قوت خود باقی‌ست اما تهیه‌کنندگان عادت نمی‌کنیم امیدوار به دستیابی تعامل و درک مشترک با نهادهای قانونی برای حل این مشکل است.

۲- پیگیری‌ها به دلیل تعطیلات آخر هفته به روزهای ابتدایی هفته‌ی آینده موکول شده است.

۳- درج هرگونه خبر درباره‌ی این فیلم به نقل از مشاور رسانه‌ای، منابع آگاه و یا هر شخص دیگری مورد تأیید تهیه‌کنندگان عادت نمی‌کنیم نیست و صحتش مورد تأیید نخواهد بود.

۴- خبرهای رسمی بعد از حل و فصل امور از طریق تهیه‌کنندگان و یا دفتر پخش اعلام خواهد شد.

5_تهیه‌کنندگان عادت نمی‌کنیم ضمن تشکر از همه مخاطبین که فیلم را در تعطیلات پایان هفته پیش خرید کرده‌اند؛ اعلام می‌کند بلیت‌های فروخته شده معتبر هستند و پخش فیلم در این دو روز ادامه دارد و هرگونه خسارت احتمالی مادی به تماشاگران فیلم جبران خواهد شد.

کد خبر : ۳۷۹۲۰۲