خبرگزاری کار ایران

جواب‌های صریح نوش‌آبادی به منتقدانش در آپاراتچی

گفت‌وگوی صریح و شفاف با حسین نوش‌آبادی (سخنگوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در برنامه «آپاراتچی» در سایت آپارات قابل دسترس است.

به گزارش ایلنا، برنامه سینمایی «آپاراتچی» که اولین برنامه خود را بر روی سایت آپارات قرار داده است در اولین گفت و گوی ویژه خود به سراغ حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رفته است و درخصوص مسائل مختلفی که این روزها در حوزه فرهنگ و هنر در جریان است صحبت‌های صریح و جالب توجهی را بیان کرده است.

این گپ و گفت به موضوعاتی چون اظهارات وزیر فرهنگ و ارشاد و سخنگوی ارشاد درباره فیلم «پنجاه کیلو آلبالو»، اظهارات حسین نوش آبادی درباره محمدرضا شجریان، فیلم فروشنده و صحبت‌هایی که در مورد اصغر فرهادی پس از گرفتن نخل کن عنوان شد و ... اختصاص دارد. در بخشی از این برنامه نیز شاهد صحبت‌های کیوان کثیریان رئیس کانون منتقدان سینمایی خطاب به  سخنگوی وزارت ارشاد و واکنش حسین نوش آبادی نسبت به این صحبت‌ها، هستیم.

جواد یحیوی که از مجریان با سابقه صداوسیماست بعد از اتفاقات انتخابات ریاست جمهوری سال 88 ممنوع الفعالیت و ممنوع التصویر شد و در این مدت در عرصه تئاتر به فعالیت‌های خود ادامه می‌داد، حال با قرار گرفتن در مقابل لنز دوربین «آپاراتچی» اجرایی دیگر را به عنوان مجری در کارنامه کاری خود رقم می زند.

در این برنامه در بخش دیگری شاهد گپ و گفت این مجری با مسعود نجفی از روزنامه نگاران سینما و رئیس کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران، هستیم که در خصوص پخش آگهی، تیزر و آنونس فیلم‌ها در شبکه GEM نقطه نظرات خود را ارائه کرده است.

«آپاراتچی» با رویکرد پرداختن به اتفاقات و مسائل موسیقی از زاویه‌ای دیگر و به صورت بی پرده و شفاف هر هفته پنجشنبه شب‌ها ساعت 22 بر روی سایت آپارات قرار می‌گیرد و میزبان مخاطبان خود خواهد بود. حامد قشلاقی تهیه کننده، خسرو نقیبی سردبیر، جواد یحیوی مجری این برنامه هستند.

کد خبر : ۳۸۰۵۶۷