خبرگزاری کار ایران

اولین جلسه هم‌اندیشی شورای نظارت با رئیس صداوسیما

اعضای شورای نظارت اولین جلسه هم‌اندیشی خود را با رئیس جدید رسانه ملی تشکیل دادند.

به گزارش ایلنا، نخستین جلسه هم اندیشی اعضای شورای نظارت با حضور نمایندگان قوای سه گانه در شورای نظارت و علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما، در دبیرخانه این شورا برگزار شد.

بحث و گفتگو در مورد وضعیت سازمان صداوسیما و همچنین برنامه‌هایی که پیش روی این سازمان قرار دارد از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیما، در این نشست گزارشی را از سازمان ارائه کرد و با بیان اینکه توفیق سه قوه توفیق رسانه ملی است، صداوسیما را همکار و حامی سه قوه دانست.

عسکری گزارشی را برای اعضای شورا ارائه کرد و در آن به اقداماتی که تاکنون در راستای ایجاد آرامش و انگیزه در بین کارکنان انجام گرفته پرداخت و گفت: برنامه‌های پیش‌روی سازمان را برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و عملیاتی نمودن دستورات، توصیه‌ها و راهبردهای ابلاغی تدوین و به تدریج اجرا می‌شود.

از سوی اعضای شورای نظارت نیز، سازمان صدا و سیما یک دستگاه عظیم رسانه‌ای پیچیده هنری خوانده شد که وظیفه آن ترویج هنر انقلابی و نشان دادن سبک زندگی اسلامی – ایرانی است که رفتار آن می بایست امید بخش و وحدت آفرین باشد و کارآمدی نظام و دستگاه های اجرایی کشور را تصویر بکشد .

در این جلسه اعضای شورا خود را به عنوان لنگری برای کمک به صداوسیما توصیف کردند؛ همچنین اظهار علاقه‌مندی اعضای شورا مبنی بر کمک به سازمان صداوسیما در راستای مسیری که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند، اعلام شد.

کد خبر : ۳۸۰۸۶۵