خبرگزاری کار ایران

دوخت رایگان چادر مشکل و تخفیف 30 درصدی مهدکودک

مصلی امام خمینی(ره) این روزها شاهد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که محصولات عرضه شده در بخش عفاف و حجاب این نمایشگاه نسبت به بازار 10 تا 30 درصد ارزان‌تر است و غرفه‌ای نیز برای دوخت رایگان چادر اختصاص داده شده است.

به گزارش ایلنا؛ در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قران؛ 111غرفه محصولاتی چون انواع چادر، پوشش سر، ملزومات عفاف و حجاب، پوشش و مانتو اسلامی، کت و شلوار ایرانی اسلامی مردان و مانتو نوجوان  و محصولات ویژه جشن تکلیف و اقلام موردنیاز آن را عرضه می‌کنند.

دوخت «رایگان» چادر مشکی

غرفه دوخت چادر مشکی رایگان که با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تسهیل دوخت چادر مشکیبرای مخاطبان برپاگردیده با حضور 10 خیاط روزانه 300 چادر دوخته و تحویل می دهد که اولویت دوخت با کسانی می باشد که پارچه چادر مشکی خود را از بخش عفاف و حجاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهیه کرده باشند.

تخفیف 10 تا 30 درصدی محصولات حجاب در نمایشگاه

همچنین تخفیف 10 تا 30 درصدی در تمام غرفه های بخش عفاف و حجاب بمنظور تشویق ، ترغیب  و تسهیل خرید لحاظ گریده است که با توجه به تخفیفات ارائه شده برای مخاطبان قیمت‌ها نسبت به بازار بسیار مناسب تر بوده و تمامی اقشار جامعه قادر به تهیه ملزومات عفاف و حجاب مورد نیاز خود از این بخش هستند.

مهدکودک پذیرای کودکان مراجعه کننده به نمایشگاه است

در فضای بخش عفاف و حجاب غرفه‌ای به مهدکودک اختصاص یافته است که در طول مدتی که خانواده‌ها برای خرید در این بخش هستند می‌توانند کودکان خود را به آنجا بسپارند و در این مدت کودکان در این غرفه فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهند از جمله آشنایی با شرایط روزه‌داری، کشیدن نقاشی، آشنایی با غذاهای قرآنی و در انتها از آنها عکس یادگاری گرفته می‌شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار "به سوی فهم قرآن" از ٢٤ خردادماه تا ٨ تیرماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت 18 تا 23:30برگزار می‌شود که بخش عفاف و حجاب در رواق شرقی شبستان مصلی امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان است.

کد خبر : ۳۸۱۸۹۹