خبرگزاری کار ایران

اساسنامه ارکستر فیلهارمونیک پارسی نوشته شد

ارکستر فیلهارمونیک پارسی با مدیریت هنری علی رهبری در حال انتخاب نهایی نوازندگان و ثبت و ضبط تصویری برای دفتر موسیقی ارشاد است تا به زودی تمرینات خود را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ یکماه از انتشار خبر تاسیس ارکستر فیلهارمونیک پارسی با مدیریت هنری علی رهبری می‌گذرد. این ارکستر که با حمایت بخش خصوصی قرار بود فعالیت خود را آغاز کند؛ هم اکنون در مرحله اخذ مجوز‌های لازم از ارشاد برای آغاز فعالیتش است.

طی روزهای گذشته ارکستر فیلهارمونیک پارسی اساسنامه‌ خود را آماده کرده است و با برخی نوازندگان گفتگوهایی برای فعالیت با ارکستر انجام شده اما ارکستر هنوز به چینش نهایی خود نرسیده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ارکستر به زودی مراحل ثبت و ضبط تصویری خود را طی خواهد کرد تا مراحل نهایی دریافت مجوز خود از ارشاد را طی کند.

در آغاز کار این ارکستر؛ نام‌هایی اعلام شد که ازجمله آن‌ها می‌توان به رهبر مهمان دایم مارک استیونسون، مدیر اجرایی (پیروز ارجمند)، مدیر داخلی  (میلاد عمرانلو)، دستیار رهبر (محمد شله‌چی) و کنسرت مایستر (امیر باورچی) اشاره کرد.

همچنین نام حسین علیزاده به عنوان رئیس افتخاری ارکستر اعلام شده بود که این نوازنده و آهنگساز پیشکسوت پس از انتشار یادداشتی با عنوان «از مسیر شکست پیروزی حاصل نمی‌شود»؛ این سمت را در ارکستر نپذیرفت.

به زودی قرار است نشست خبری با حضور مدیران ارکستر فیلهارمونیک پارسی برگزار شود و طی آن اسامی حامیان مالی این ارکستر که همگی از بخش خصوصی هستند اعلام شود.

کد خبر : ۳۸۱۹۰۱