خبرگزاری کار ایران

سعید نعمت‌الله داستان عاشقانه می‌نویسد

زینب تقوایی (تهیه‌کننده تلویزیون) از تهیه سریالی خبر داد که فیلمنامه آن توسط سعید نعمت‌الله درحال نگارش است.

زینب تقوایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، گفت: «لبخند رخساره» سریالی به کارگردانی بهرنگ توفیقی است که هم اکنون در مرحله نگارش فیلمنامه توسط سعید نعمت‌الله قرار دارد. 

او با بیان اینکه اکنون بیشتر روی متن تمرکز دارند، گفت: مرحله پیش تولید را آرام آرام پیش می‌بریم تا متن بیشتر شود. 

تقوایی با اشاره به موضوع این سریال، گفت: «لبخند رخساره» هم مانند سایر فیلمنامه‌های سعید نعمت الله بستری اجتماعی دارد و مباحث خانوادگی و عاشقانه در آن خیلی بیشتر دیده می‌شود. 

تهیه‌کننده سریال‌های «مدینه» و «پشت‌بام تهران»، با بیان اینکه معلوم نیست سریال «لبخند رخساره» از کدام شبکه پخش شود، تشریح کرد: این سریال قرار بود مانند کارهای قبلی که تهیه‌کننده‌شان بوده‌ام برای شبکه یک ساخته شود اما با توجه به تغییر ساختار سازمان، دیگر صداوسیما به صورت متمرکز کار می‌سازد و نمی‌دانم تصمیم‌گیری پخش برای کدام شبکه خواهد بود. 

تقوایی با اشاره به مشکلات مالی سازمان، آن را منعطف از اوضاع اقتصادی کشور دانست و گفت: وضعیت اقتصادی صداوسیما، کار تولید را سخت کرده است؛ مخصوصا سریال سازی که بودجه در آن، هم برای شروع کار، پیشبرد و رعایت کیفیت خیلی تعیین کننده است. 

تهیه‌کننده «لبخند رخساره» با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در فیلمسازی داریم، گفت: فیلم‌نامه‌های خوب، افراد باسواد و کارگردانان و بازیگران خوبی در تلویزیون داریم که می‌توانند مجموعه‌های خوبی را به وجود بیاورند اما بهره‌مندی از همه این‌ها مستلزم هزینه است. 

تقوایی ادامه داد: در زمان مدیریت قبلی تلاش زیادی شد و آقای عسکری هم که اکنون رئیس سازمان است از باتجربه‌ها و قدیمی‌های صداوسیما بوده و شناختش خوب است اما باید دید نتیجه چه می‌شود.

کد خبر : ۳۸۳۶۳۱