خبرگزاری کار ایران

موافقت ارشاد با ۱۸ اجرای صحنه‌ای و ۸ آلبوم صوتی؛

اجراهای محمد معتمدی، خواجه امیری، بابک جهانبخش، آکا صفوی و زانیار خسروی مجوز گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۵۵۶

طی هفته گذشته ۱۸ مجوز اجرای صحنه‌ای در تهران و شهرستان‌ها و ۸ آلبوم صوتی صادر شد.

به گزارش ایلنا؛ ازسوی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد، مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی «همنوازان حصار» به سرپرستی علی قمصری و خوانندگی محمد معتمدی صادر شد. این کنسرت در تاریخ‌های ۲۱، ۱۵و۲۲ مرداد ماه در یک نوبت (ساعت ۲۱) در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

 گروه «همنوازان حصار» در این شب قطعاتی چون «زخمه‌های پنهانی»، «کم حوصله‌ها»، «گنج گم شده»، «چهارمضراب نوا» و... اجرا خواهد کرد و بخشی از کنسرت شامل بداهه‌نوازی ساز وآواز خواهد بود.

همچنین در این گزارش آمده است مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه «کر فلوت تهران» به سرپرستی فیروزه نوایی در محل سالن رودکی صادر شده است. این کنسرت سازی در روزهای ۶و۷ مردادماه هر شب یک نوبت در ساعت ۲۱ با اجرای قطعاتی از کورساکف، موتزارت، داپلر و پیاتزولا به اجرای برنامه می‌پردازد.

مجوز گروه «احسان خواجه امیری» به سرپرستی و خوانندگی احسان خواجه امیری در روزهای ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰و۲۱ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی صادر شده است. در این کنسرت قطعاتی همچون «تنهایی»، «پاییز»، «عشق»، «گذشته‌ها» و... در ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ در دوسانس اجرا خواهد شد.

همچنین واحد نظارت دفتر موسیقی مجوز اجرای گروه «شرقی» را صادر کرده است. اجرای این گروه به سرپرستی سامان احتشامی و با اجرای گروه کر در روزهای ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه در ساعت۲۱: ۳۰ در تالاروحدت برگزار خواهد شد. در این اجرا تکنوازی در آواز شوشتری، دونوازی پیانو قطعه گل شقایق، چهارمضراب اصفهان و... اجرا خواهد شد.

مجوز ۶ اجرا برای بابک جهانبخش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی صادر شده است. این اجرا‌ها در تاریخ های۲۸ و ۲۹ مرداد ماه درساعت‌های ۱۸: ۳۰ الی ۲۰ و ۲۱: ۴۵ الی ۲۳: ۴۵ و تاریخ ۲۵ شهریور ماه از ساعت ۱۹: ۴۵ الی ۲۱: ۱۵ و ۲۲: ۴۵ الی ۲۴: ۳۰ برگزار می‌شود.

گروه لیان به سرپرستی محسن شریفیان و خوانندگی آکا صفوی گروهی است که در شب‌های ۲۰ و۲۱ شهریور ماه در ساعت ۲۱: ۳۰ نیز در تالار وحدت قطعات «محله خومونی»، «فایز و مفتون»، «پنجه پنکی»، «نی مه» و... را اجرا خواهد کرد.

بنابر همین گزارش؛ گروه مهدی احمدوند نیز برای روزهای ۱۹ و ۲۰ تیر ماه دردو سانس ۱۹ الی۲۰: ۳۰ و ۲۲ الی ٢٣: ٣٠ در سالن تالار وحدت مهاباد به روی صحنه خواهد رفت.

گروه مازیار فلاحی دیگر گروهی است که مجوز اجرا دریافت کرده است. اجرای این گروه ۳ مردادماه در ساعت‌های ۱۸: ۳۰ الی ۲۰: ۳۰ و ۲۲ الی ۲۴ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می‌گردد.

دیگر گروه پاپ که از واحد نظارت دفتر موسیقی مجوز اجرا گرفته است گروه «زانیار خسروی» نام دارد. اجرای این گروه در ۴ مردادماه در دو سانس ١٨: ٣٠ الی ٢٠: ٣٠ و ۲۲ الی ۲۴ درسالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود.

همچنین واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی مجوز دو اجرای موسیقی کلاسیک معاصر را در سالن فرهنگسرای نیاوران صادر نموده است. که در روزهای اول و دوم شهریور ماه در ساعت ۲۱ به روی صحنه خواهد رفت، اجرای تریو «جیوانی گوییدی» که سرپرستی آن را گوییدی به عهده دارد، متشکل از هنرمندان ایتالیای و پرتغالی است که در این شب‌ها با برداشتی از موتیف‌های آلبوم «شهر رویایی نافرجام» و آلبوم «روز موعود» به صورت بداهه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

 «ارکستر پارس» دیگر گروه موسیقی کلاسیک است که در ۷، ۸و ۹ مهر ماه در دو سانس در ساعت‌های ۱۵الی ۱۶: ۳۰ و ۱۸: ۳۰ الی ۲۰ در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت. این گروه موسیقی کودک به سرپرستی و آهنگسازی ناصر نظر و همراهی گروه کر، اپرت «پرپری» را اجرا خواهد کرد.

گروه «فریدون آسرایی» به سرپرستی و خوانندگی فریدون آسرایی نیز در تاریخ ۲۲ مرداد ماه در ساعت‌های ۱۸: ۳۰ الی ۲۰ و ۲۱: ۳۰ الی ۲۳: ۳۰ درسالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه خواهد رفت.

گروه نهال (ویژه بانوان) به سرپرستی و خوانندگی لیلا نجفی نیز در تاریخ ۲۲ تیر ماه در یک سانس در ساعت ۲۱ در سالن فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد داشت. این گروه موسیقی سنتی در این اجرا قطعاتی چون: «شاه شمشادقدان»، «شکایت دل»، «آشفته»، «دخترکولی» و... را اجرا خواهد کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: گروه موسیقی سنتی «گوشه» به سرپرستی و خوانندگی سیامک آقایی نیز در روز ۲۲مرداد ماه در یک سانس (ساعت ٢١: ۳۰) در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت. این گروه در این کنسرت قطعاتی چون: «پیش درآمد»، «ساز و آواز»، «گفتمش سیر ببینم»، «چهارمضراب حجاز»، «باز عشق» و... را اجرا خواهد کرد.

همچنین واحد نظارت دفتر موسیقی مجوز یک اجرای موسیقی فولکلور را برای گروه «آوای پارسیان» صادر کرده است. اجرای این گروه که سرپرستی و خوانندگی آن به عهده سامان علیپوراست به تاریخ ۲۸ مرداد ماه درساعت۲۰: ۳۰ در سالن رودکی برگزار خواهد شد. این گروه در این اجرا قطعاتی چون: «دالکه»، «دانازارم»، «دی بلال»، «ایجو دل موتنگه»، «ای گلم» و... را اجرا خواهد کرد.

مجوز دو اجرا برای گروه مهدی یراحی در تاریخ ۲۱ مردادماه صادر شده است. این اجرا از ساعت ۱۸: ۳۰ الی۲۰ و ۲۱: ۳۰ الی ۲۳ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود.

مجوز برای گروه «مجید یحیایی» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برای روز ۲۳ تیر ماه صادر شده است. این گروه در دو سانس۱۸: ۳۰ الی ٢٠ و ٢١: ٣٠ الی ٢٣: ٣٠ اجرای برنامه خواهدداشت.

آخرین مجوز اجرای صحنه‌ای هفته گذشته برای گروه «شوک» به سرپرستی و خوانندگی فرزاد فرزین صادر شد، این گروه در شب‌های ۲۹، ۳۰ تیرماه و ۲۳ مرداد ماه از ۱۸: ۳۰ الی ۲۰ و ۲۱: ۳۰ الی ۲۳: ۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

 همچنین مجوز ۸آلبوم صوتی طی هفته گذشته صادر شده است، که شامل ۲ آلبوم کلاسیک ایرانی، ۴ آلبوم پاپ، ۱ آلبوم محلی و ۱ آلبوم تلفیقی می‌باشد. از این می‌ان، می‌توان به آلبوم «آتا» با تنظیم جابر اطاعتی، آلبوم بی‌کلام «دورخت» به آهنگسازی محمد حسین اناری، آلبوم «مهرویان» با آهنگسازی جمشیدآقایی و شهرام می‌رجلالی، آلبوم «انعکاس ثانیه‌ها» به آهنگسازی نیما عباسی اقدم و... اشاره کرد.

همچنین مجوز ۱ آلبوم تصویری نیز طی همین روز‌ها با نام «آموزش مقدماتی پیانو جز» با اجرا و آموزش امیر شهابی و مجوز۵ نماآهنگ با نام‌های «تردید» به خوانندگی محمود انصاری، «من میلیونر نیستم» به خوانندگی زانیار خسروی، «عاشقتم» به خوانندگی سیروان خسروی، «وای وای» به خوانندگی مهدی مدرس و «قطعه بهار» به خوانندگی حسین خواجه امیری و امیر حسین فدایی صادر گردیده است.

 بنا بر همین گزارش؛ مجوز ۵ تک آهنگ با نام‌های «ایران من» به خوانندگی جواد رمضانی، «من میلیونرنیستم» به خوانندگی زانیار خسروی، «عاشقتم» به خوانندگی سیروان خسروی، «عروس شهر» به خوانندگی مهدی رضایی و «سقف رویایی» به خوانندگی احمد فیضی صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز