خبرگزاری کار ایران

معصومه ابتکار: به کسی قول نداده‌ام

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست درباره طرح «تور دور سرزمینی» که از سوی علی فرامرزی مطرح شده است، گفت: تا زمانی که نتوانم کاری را انجام دهم، به کسی قول نمی‌دهم.

معصومه ابتکار (رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست) در پاسخ به این سوال که علی فرامرزی طرح «تور دور سرزمینی‌» را در نمایشگاه «طلای آبی» به وزارت ارشاد و سازمان حفاظت محیط‌زیست ارائه داده است و هر دو سازمان قول مساعد برای همکاری داده‌اند، اما در حال حاضر سازمان حفاظت محیط‌زیست به وعده خود عمل نمی‌کند، علت این امر چیست؟ به خبرنگار ایلنا گفت: ما در سازمان قولی نداده‌ایم.

او ادامه داد: این طرح جای بررسی دارد که قابل انجام است یا نه. در صورتی که تحقق آن قطعی نباشد قول نمی‌دهیم.

معاون رئیس جمهور افزود:‌ اگر این طرح به ما ارائه شده است می‌توانند با مراجعه به معاونت آموزش و پژوهش سازمان این موضوع را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی فرامرزی مدعی است که چندی پیش معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در حاشیه بازدید از نمایشگاه طلای آبی، طی گفت‌وگویی با وی، قول داده بود آثار این هنرمند پیشکسوت در برنامه تور دور سرزمینی برای بازدید مردم در دیگر نقاط ایران به نمایش درآید. اما پس از گذشته حدود دوماه از این ماجرا، از سوی سازمان حفاظت‌محیط‌زیست هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و پیگیری‌هایش در این‌باره نیز بی‌نتیجه مانده است.

کد خبر : ۳۸۶۰۹۵