خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان جشنواره مردمی «با هم برای هم» معرفی شدند

در اختتامیه جشنواره مردمی «با هم برای هم» که پنجشنبه ۱۷ تیرماه ساعت 19:30از شبکه دو سیما پخش می‌شود، برگزیدگان این جشنواره مردمی معرفی و از آنان تقدیر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمود فلاح پرویزی، تهیه کننده برنامه «با هم برای هم» ضمن بیان مطلب فوق افزود: نتیجه بررسی داوران از میان بیش از شش هزار قطعه عکس، ۲۰۵ فیلم و بیش از ۲۳۷ اثر دلنوشته و دلگویه در آخرین قسمت برنامه «با هم برای هم» اعلام خواهد شد.

فلاح پرویزی در توضیحی بیشتر افزود: در بخش عکس از میان ۱۰ کاندید، سه قطعه عکس حائز رتبه شده و در ‌‌نهایت یک عکس به عنوان اثر برگزیده معرفی خواهد شد. در هر یک از بخش‌های ویدئو و متن نیز سه اثر نامزد دریافت تندیس این مسابقه شده‌اند که جایزه این برنامه به یک اثر به عنوان اثر بر‌تر تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این برنامه با حضور صاحبان آثار برگزیده تقدیم بینندگان خواهد شد، گفت: گلچینی از برنامه‌های پیشین «با هم برای هم» علی الخصوص بخش رادیو عکس که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود در این برنامه قابل مشاهده است.

فلاح پرویزی همچنین خاطرنشان کرد: مسعود ساکی سخنگوی هیات داوران عکاسی در این برنامه حضور داشته و به بیان مطالبی در خصوص معیارهای داوری و انتخاب آثار بر‌تر خواهد پرداخت.

«با هم برای هم» که در ماه رمضان هر روز ساعت ۱۷: ۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شد برنامه‌ای تعاملی و مردم محور بوده که بر پایه آثار فیلم، عکس و دلنوشته‌های مردمی ارسال شده از سوی مخاطبان شکل گرفته است.

اختتامیه مسابقه مردمی «با هم برای هم» پنجشنبه ۱۷ تیرماه قبل از خبر ۲۰: ۳۰ و با اجرای محمدرضا قدیریان، لعیا عباس میرزایی و فاطمه رضاپور به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

کد خبر : ۳۸۷۷۶۴