خبرگزاری کار ایران

با رویکرد معضل مواد مخدر؛

پخش سریال «کمی دور - کمی نزدیک» از شبکه دو سیما

سریال "کمی دور- کمی نزدیک" به عنوان یک مستند نمایشی با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی و روایت یک مجموعه داستانی، معضل سوءمصرف مواد مخدر و پیشگیری و مبارزه با آن را واکاوی می‌کند.

به گزارش ایلنا، این سریال با ساختاری ترکیبی،"اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر" را در دستور کار دارد.

پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر به ویژه مواد صنعتی و پرداختن به نقش افراد جامعه در مبارزه با اعتیاد با توجه به همه گیر شدن آن، از جمله رویکردهای برنامه «کمی دور، کمی نزدیک» است.

این برنامه برای رسیدن به اهداف مطرح شده، قطعاتی نمایشی را تدارک دیده که به صورت دنباله‌‎دار در هر قسمت از برنامه به مخاطبان ارائه می‌شود.

بخش دوم این برنامه از روانشناسان مرتبطی بهره می‌برد که به تحلیل مسائل طرح شده و ارتباط موضوعاتی چون سهیم بودن همه افراد جامعه در مبارزه با اعتیاد، یادگیری مهارت‌های زندگی، فرزندپروری و ...  برای پیشگیری از ابتلا به این معضل خانمانسوز می‌پردازند.

سریال "کمی دور ، کمی نزدیک" روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت 13:20 از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود و بازپخش آن ساعت 9 صبح روز  بعد خواهد بود.

عوامل این برنامه عبارتند از :

تهیه کننده: آرزو ابوحمزه،کارگردانان: مسعود عسگری، فرشاد ارج،نویسندگان: داریوش رعیت، محمد نداف

مدیر تصویربرداری: مصطفی کشفی،تدوین: حسین باقریف مدیرتولید: هادی ژورک،مدیر برنامه ریزی: جاوید یزدانی،دستیار یک کارگردان: رضا عزیزی،دستیار دو کارگردان: علیرضا الهی،طراح گریم: بابک شعاعی

گریمور: پدرام روشن، طراح صحنه و لباس: امیر بنایی،مدیر صحنه: آرمان غیبی،تصویربرداران: سعید ستوده، مصطفی عبدی، سامان عمار فطرت،خواننده: مجتبی کبیری

بازیگران: مهدی صبایی، سمانه پاکدل، سهند جاهد، مینا دلشاد، رضا توکلی، پرستو صالحی، روشنک عجمیان، داریوش سلیمی، افشین نخعی، بهراد خرازی، فرهاد بشارتی، مرتضی کاظمی، مریم خدارحمی، هما خاکپاش، حبیب ثامینه، علی ابوالحسنی، کاظم عینعلی، حاتم میرزایی، شهرام آقایی.

کد خبر : ۳۸۹۹۹۴