خبرگزاری کار ایران

«وقتی یقیین ندارید چه می‌کنید؟» در تماشاخانه سه نقطه

اجرای عمومی نمایش «وقتی یقین ندارید چه می‌کنید» نوشته جان پاتریک شنلی و کارگردانی رضا دشتکی در تماشاخانه و مدرسه تئا‌تر سه نقطه آغاز شد.

به گزارش ایلنا، نمایش «وقتی یقین ندارید چه می‌کنید» تا هشتم مرداد ماه در سالن استاد رکن الدین خسروی تماشاخانه و مدرسه تئا‌تر سه نقطه روی صحنه است.

جان پاتریک شنلی نمایش‌نامه‌نویس و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است. او موفق شده است برای نمایش‌نامه «تردید: یک حکایت تمثیلی»، جایزه پولیتزر، جایزه تونی و جایزه دراما دسک را از آن خود سازد. شنلی همچنین در فیلم‌نامه‌نویسی برنده جوایزی همچون جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شده است. «وقتی یقین ندارید چه می‌کنید» نیز یکی دیگر از نمایشنامه‌های مطرح این نویسنده است که توسط آزاده شاهمیری به فارسی ترجمه شده است.

خواهر الویشس مدیر مدرسه‌ای است که به وسیله خواهر جیین یکی از مسئولان مدرسه از رابطه غیر متعارف پدر فلین با پسری به نام دونالد مولر با خبر شده است و در پی کشف حقیقت می‌گردد.

رضا دشتکی، شیما حکیم‌پور، نوش آفرین طوسی، رسول فاتحی بازیگران این اثر نمایشی هستند. سایر عواملی که در اجرای این نمایش مشارکت داشته‌اند عبارتند از: نویسنده: جان پاتریی کارگردان: رضا دشتکی، دستیار کارگردان: علی محمدی‌زاده، طراح لباس: شهرزاد مظاهری، دوخت لباس: زهرا بهرامی، ساخت تیزر: مجید می‌رجمالی، طراحی پوس‌تر: حمید فراهانی، روابط عمومی: میلاد اسلامیزاد.

نمایش «وقتی یقین ندارید چه می‌کنید» همه روزه تا هشتم مرداد ماه سال جاری از ساعت ۳۰. ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن استاد رکن الدین خسروی تماشاخانه و مدرسه تئا‌تر سه نقطه واقع در خیابان فلسطین شمالی، نرسیده به بلوار کشاورز، خیابان مرتضی‌زاده – پلاک ۱۲ به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو بلیت این نمایش از طریق پایگاه تیوال به آدرس: tiwall. com اقدام کنند.

کد خبر : ۳۹۰۸۷۶