خبرگزاری کار ایران

دانشگاه شهید بهشتی؛ مدرسه تابستانی «الهیات و کیهان‌شناسی» برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۲۷۱

پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی با همکاری موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران دوره مدرسه تابستانی با موضوع الهیات و کیهان‌شناسی را در تابستان برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در نظر دارد با همکاری موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران نسبت به برگزاری یک دوره مدرسه تابستانی با موضوع الهیات و کیهان‌شناسی در تابستان ۱۳۹۵ اقدام نماید.

معرفی مدرسه

پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در صدد است با همکاری مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران «مدرسه‌ تابستانی الهیات و کیهان‌شناسی» را در تاریخ ۱۳ شهریور الی ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ برگزار کند. این دورهٔ کوتاه مدت به تنظیم ظریف در کیهان‌شناسی و برهان نظم در الهیات اختصاص دارد. در این دوره و با رویکردی آموزشی، به مباحثی همچون کیهان‌شناسی مقدماتی، گفتمان نظم، برهان نظم در الهیات اسلامی، تنظیم ظریف و نقش آن در کیهان‌شناسی پرداخته خواهد شد. در انتهای مدرسه نیز نشستی پیرامون الهیات طبیعی با حضور صاحب‌نظران برگزار خواهد شد.

ثبت نام

این دوره اگرچه برای دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های الهیات، فلسفه و فیزیک طراحی شده است، ثبت نام برای کلیهٔ علاقه‌مندان آزاد است. پس از بررسی رزومهٔ ثبت‌نام کنندگان، تعدادی محدود متناسب با ظرفیت دوره پذیرش می‌شوند. هزینهٔ شرکت در دوره، صد هزار تومان است. همچنین، استفاده از خوابگاه به‌تعداد محدود و با پرداخت هزینهٔ اضافه فراهم است. لازم است متقاضیان گرامی جهت ثبت نام اولیه، در تاریخ ۲۵ تیر الی ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ فرم ثبت نام اولیه. docx را پرکرده و به ایمیل frst. sbu@gmail. com ارسال نمایند.

تاریخ‌های مهم

تاریخ ثبت نام این دوره از ۲۵ تیر الی ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ آغاز می‌شود و اسامی پذیرفته‌شدگان در ۶ شهریور ۱۳۹۵ اعلام می‌شوند. ثبت نام نهایی دوره ۷ شهریور الی ۱۱شهریور ۱۳۹۵ و شروع کلاس‌ها از ۱۳ شهریور الی ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ می‌باشد.

این دوره در محل پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری واقع در تهران، اوین، دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۲۲۴۳۱۷۱۷- ۲۹۹۰۵۴۶۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز