خبرگزاری کار ایران

هزار پروانه طلا به روزهای پایانی نزدیک می‌شود

نمایش «هزار پروانه طلا» به نویسندگی و کارگردانی آزاده عالم فلکی به روزهای پایانی اجرا نزدیک می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایش «هزار پروانه طلا» به عنوان نمایشی اپیزودیک و پست مدرن از 18 تیر ماه در تماشاخانه دراما میزبان تماشاگران است.

هزار پروانه طلا تاکنون میزبان جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر و سینما از جمله خسرو حکیم رابط، نمایشنامه نویس برجسته، محمد زرین دست، نویسنده و کارگردان سینما، ابراهیم بصیرت، بازیگر پیشکسوت سینماو تلویزیون، نیما پولادوند، کارگردان سینما و علیرضا نوری پرتو، استاد دانشگاه بوده است.

نمایشنامه این اثر که با نگاهی به رمان درخشان گابریل گارسیا مارکز نوشته شده، چندین روایت موازی را با بهره گیری از تکنیک‌های رئالیسم جادویی به تصویر می‌کشد. وجه تمایز این نمایش از سایرین را می ‌وان در استفاده از ویدئو، انیمیشن و افکت‌های صوتی و تصویری برای فضاسازی و طراحی صحنه در تمام طول مدت نمایش دانست.

در این نمایش، مریم کیان پیشه، آزاده سیفی، محمد حسین حسینی و مصطفی نوذریان به ایفای نقش می‌پردازند. اجرای انیمیشن توسط شرکت مهتاب انجام شده که از شرکت‌های باسابقه و نامی در این کار است. احمد عرب سعیدی، طراح و مجری صدا و ویدئو، شهرام عطایی، دستیار کارگردان، سمیه آجورلو، روابط عمومی و امین حقیقت جو، تهیه‌کنندگی کار را برعهده دارند.

«هزار پروانه طلا»هر روز از ساعت 20:30 در تماشاخانه دراما به نشانی خیابان فلسطین جنوبی، خیابان لبافی نژاد، کوچه زحل، بن بست اول، پلاک 2، طبقه اول، اجرا می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال به نشانی  www.tiwall.com اقدام به تهیه و رزرو بلیت این نمایش کنند.

کد خبر : ۳۹۱۸۱۵