خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش رئیس شورایعالی تهیه‌کنندگان به تغییرات مدیریتی در خانه سینما

ریس شورایعالی تهیه‌کنندگان سینما انتخاب یک تهیه‌کننده به عنوان مدیرعامل خانه سینما را بسیار مثبت می‌داند.

غلامرضا موسوی (رئیس شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به انتخاب منوچهر شاهسواری به عنوان مدیرعامل جدید خانه سینما گفت: انتخاب خوبی صورت گرفته است و امیدواریم کمبو‌دها و کاستی‌هایی که در خانه سینما وجود دارد؛ با آمدن شاهسواری از بین برود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت یکی از اصول تهیه‌کنندگی است، افزود: شاهسواری آدم فعالی است و برنامه‌ریزی را می‌داند و می‌تواند مشکلات خانه سینما را با برنامه‌ریزی به سود اهالی خانه سینما حل کند.

 موسوی ادامه داد: با توجه به اینکه در هیات مدیره خانه سینما هیچ تهیه‌کننده‌ای حضور نداشت، انتخاب یک تهیه‌کننده خوش‌نام سینما به عنوان مدیرعامل بسیار تاثیر مثبتی دارد و می‌تواند به همگرایی بیشتر بین اهالی سینما کمک کند.

رئیس شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما با تقدیر از عملکرد رضا میرکریمی در زمان مدیریت در خانه سینما گفت: میرکریمی هر زمان و در هر کجا مسئولیتی داشته؛ مسئولیت خود را به خوبی انجام داده است.

 وی ادامه داد: ایشان آنقدر فهیم است که وقتی متوجه شده با توجه به جشنواره جهانی فیلم فجر و همچنین فیلمی که می‌خواهد بسازد، مشغله زیادی پیدا می‌کند به همین دلیل حاضر نشده کار سومی انتخاب کند.

موسوی با تاکید بر اینکه باید افرادی مانند میرکریمی را تحسین کرد، افزود: یکی از کارهای خوبی که میرکریمی در این مدت انجام داد سر و سامان دادن به بیمه تکمیلی سینماگران و مستقل کردن این بیمه بود که جای تقدیر دارد.

کد خبر : ۳۹۱۸۳۴