خبرگزاری کار ایران

معرفی شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی فجر پس از صدور احکام

درحالی‌که نزدیک به هفت ماه تا زمان برگزاری جشنواره سی و دوم موسیقی زمان باقیست؛ مدیرکل دفتر موسیقی اعلام کرد که تا کنون فقط اعضای شورای سیاست گذاری به وزارت‌خانه پیشنهاد شدند و منتظرند تا احکام این افراد صادر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ نزدیک به شش ماه تا آغاز جشنواره سی و دوم موسیقی فجر فرصت باقیست و هنوز دبیر و مدیر این جشنواره مشخص نشده است. این برخلاف سایر جشنواره‌های هنری فجر (سینما، تئاتر و تجسمی) است. هر ساله در اختتامیه هر جشنواره؛ دبیر سال آینده مشخص می‌شد اما امسال شرایط هنوز مشخص نیست. از سوی دیگر  پرونده مالی دوره گذشته جشنواره موسیقی فجر بسته نشده است.

فرزاد طالبی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره وضعیت جشنواره سی و دوم؛ گفت: اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره توسط دفتر موسیقی پیشنهاد شده‌اند اما هنوز حکم افراد زده نشده است.

او ادامه داد: طبیعتا زمانی که احکام این افراد زده شود؛ جلساتی برای انتخاب دبیر یا مدیر جشنواره برگزار خواهد شد و من فکر می‌کنم فرصت کافی برای برگزاری جشنواره‌ای منظم وجود دارد.

مدیرکل دفتر موسیقی درباره اینکه چرا دبیر جشنواره طبق روال هر ساله؛ در مراسم اختتامیه معرفی نشد؛ توضیح داد: جشنواره فجر سال گذشته با تغییرات بسیاری همراه بود و همین تغییرات موجب شد سیستم معرفی دبیر نیز تغییر کند.

طالبی در پایان اضافه کرد: از کلیه تغییر سیاست‌هایی که سال گذشته رخ داد؛ ما به طور قطع معرفی آلبوم‌های برتر سال را خواهیم داشت اما باقی سیاست‌گذاری‌ها توسط شورای سیاست‌گذاری جشنواره تعیین خواهد شد.

سی و یکمین جشنواره موسیقی جشنواره فجر که به ریاست حمیدرضا نوربخش برگزار شد، قرار بود در اتاق شیشه‌ای قرار بگیرد و از نظر مالی تمامی مسائل شفاف سازی شود اما تاکنون هیچ نشستی در این رابطه برگزار نشده است.

کد خبر : ۳۹۲۰۱۳