خبرگزاری کار ایران

"هرگز زنی را به این نام نمی‌شناختم" در گالری دنا

نمایشگاه گروهی نقاشی و چیدمان « هرگز زنی را به این نام نمی‌شناختم» در گالری دنا افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه گروهی نقاشی و چیدمان "هرگز زنی را به این نام نمی‌شناختم" با ارائه آثاری از احسان برآبادی، ستاره بهبهانی، صنم قربان‌زاده، نگار فدایی، امید معصومی و کیوریتوری شاهین محمدی در گالری دنا به نمایش در می‌آید.

در بخشی از استیمنت این نمایشگاه آمده است؛

ناپایداری ذاتی هویت، زیر پای مفاهیم سنتی هویت سیاسی را خالی می‌کند و از آن‌جاکه نه ماهیت ذاتی زنانه‌ای وجود دارد و نه هویت ثابتی که اصطلاح مذکور بر آن دلالت کند، نمی‌توان از وجود مقوله‌ی امر زنانه حرفی به میان آورد. زنانگی به واسطه‌ی مفهوم پیچیده، متکثر، تجربه‌پذیر و عصیانگر خود، جای مردانگی و امر مردانه را در دنیای پست‌مدرن می‌گیرد و باید به خاطر داشت این مفهوم نیز باید در محیطی همراه با تجربه‌های گوناگون، به هم‌ریخته و متکثر، ذهن را مورد هجوم خود قرار دهد و نه در محیطی منظم، آرام و ساده. دیگر زنانگی برچسب‌ بیولوژیکیِ حاصل از سلطه و قدرت نیست، بلکه می‌تواند یک سوژه را فارغ از مشخصه‌های زیست‌شناختی در برگیرد.

این نمایشگاه روز جمعه اول مرداد افتتاح و تا دوشنبه 11 مرداد در گالری دنا به آدرس؛ میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهارراه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک 4 ادامه دارد.

کد خبر : ۳۹۲۵۱۰