خبرگزاری کار ایران

لاریجانی خطاب به علی عسگری: مجلس به صداوسیما کمک می‌کند

رییس صداوسیما به همراه معاونانش در جلسه سه‌شنبه، 29 تیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و پس از آن با رییس مجلس ملاقات کردند.

به گزارش ایلنا،علی‌عسکری به همراه معاونانش پس از حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس با علی لاریجانی در تالار آینه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، رییس سازمان صداوسیما گزارشی از وضع رسانه ملی، برنامه‌ها و چالش‌های پیش روی این سازمان ارائه داد.

علی لاریجانی نیز با تمجید از عملکرد رئیس رسانه ملی نکاتی مطرح کرد.

موسوی‌مقدم، قائم مقام رییس رسانه ملی، جبلی معاون خبر، دارابی معاون امور استان‌ها، میرباقری معاون سیما، شهریاری معاون امور مالی، اخگری معاون برون‌مرزی، علیدادی معاون فنی و عبدالله‌زاده معاون پارلمانی و آبروانی معاون صدا نیز  در این جلسه حضور داشتند.

علی لاریجانی پس از دیدار رییس و معاونان رسانه ملی، گفت: برادران عزیز رادیو و تلویزیون پس از حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس،‌ لطف کردند و به ما هم سری زدند.

وی افزود: ‌از بیانات آقای علی‌عسکری و دوستانشان استفاده کردیم، همچنین دوستان برنامه‌های آینده خودشان را در مسائل کلان رادیو و تلویزیون بیان کردند.

رییس مجلس گفت: ‌با توجه به جایگاه مهم رسانه ملی و تاثیراتی که در کشور دارد، مایل بودم چالش‌های پیش روی این سازمان و برنامه‌هایی را که دوستان دارند از نزدیک بشنوم و دوستان در این باره توضیحاتی دادند.

لاریجانی افزود:‌ معلوم است مسؤولان رسانه ملی درباره چالش های پیش روی رسانه ملی فکر کرده‌اند و در حال یافتن راه حل‌هایی هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: هم دولت و هم مجلس کمک کنند تا برخی از مشکلات صدا و سیما برطرف شود و بتوانند تولیداتشان را فعال‌تر کنند.

لاریجانی گفت: برخی از نکات از نظر محتوای کار و شیوه های کاری در تلویزیون مطرح شد و از نظر مجلس اگر این ملاحظات مورد توجه قرار گیرد به نفع کشور است.

کد خبر : ۳۹۲۶۱۱