خبرگزاری کار ایران

از نقاشی تا حجم در گالری‌های شهر

تماشاگر تازه‌ترین آثار هنرهای تجسمی در گالری‌ها و فرهنگسراها در گوشه و کنار شهر باشید.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ هنرمندان هنرهای تجسمی با تازه‌ترین آثارشان در فرهنگسراها و گالری‌های شهر منتظر علاقه‌مندان هستند.

گالری زیرزمین دستان

نمایشگاه انفرادی نقاشی_چاپ دستی رامین قربی با عنوان "محسوس استمراری" افتتاح می‌شود.

علاقمندان می‌‌توانند از روز جمعه اول مرداد تا نهم به این نمایشگاه به آدرس خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک 6 مراجعه کنند.

نگارخانه احسان

نمایشگاه انفرادی نقاشی مرجان یزدیان جمعه یکم مرداد افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه تا ششم مرداد ماه در نگارخانه احسان واقع در اقدسیه، آجودانیه، خیابان چهاردهم شرقی، شماره 22 ادامه دارد.

نگارخانه مهروا

نمایشگاه نقاشی _ حجم سوگل جواهری با عنوان "گوهر هستی" در گالری مهروا به نمایش درمی‌آید.

این نمایشگاه از یکم تا 11 مرداد در این گالری به آدرس خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی( آبان جنوبی)، شماره 38 میزبان علاقمندان است.

گالری جرجانی

نمایشگاه گروهی نقاشی به کیوریتوری لاله فیروزی با عنوان "هویت" به نمایش درآمده است.

این نمایشگاه تا یازدهم مرداد در گالری جرجانی واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، کوچه خیام، پلاک 4، زنگ 1 ادامه دارد.

نگارخانه سهراب 2

نمایشگاه گروهی با عنوان "هنر مارتِ تابستانه‌ی" گالری سهراب اول مرداد افتتاح می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا بیستم به آدرس؛ بزرگراه چمران، خیابان اوین، ابتدای خیابان شهید کچویی، پلاک 11، واحد 1 مراجعه کنند.

گالری سایه

نمایشگاه نقاشی ابراهیم برفرازی با عنوان "گم گشته" روز جمعه یکم مرداد افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه تا یازدهم مرداد در گالری سایه واقع در خیابان نیاوران، خیابان جمشیدیه (فیضیه)، خیابان امیدوار، کوچه آقاخانی، پلاک3 میزبان علاقمندان است.

نگارخانه آوا

نمایشگاه نقاشی گروهی با عنوان "جایگاه SPOT" در نگارخانه آوا به نمایش در‌می‌آید.

علاقمندان می‌توانند از اول تا دهم مرداد به این گالری به آدرس خیابان شریعتی، پل رومی، خیابان شریفی منش، بن بست رامین، پلاک 9 مراجعه کنند.

گالری 26

نمایشگاه انفرادی نقاشی فتانه فروغی با عنوان "جایی که گل‌ها هوا را مطبوع می‌کنند" افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه از اول تا 13 مردادماه در این گالری واقع در فرمانیه شرقی، خیابان سلمان‌پور‌ ظهیر، شماره 26، واحد 3 ادامه دارد.

گالری شکوه

نمایشگاه نقاشی مرضیه ضیائیان با عنوان "رنگ و خیال" جمعه اول مرداد به نمایش درمی‌آید.

این نمایشگاه تا دوازدهم مرداد ماه در خیابان فرمانیه، بلوار اندرزگو، کوچه سلیمی(شمالی)، کوچه امیرنوری، شماره19 میزبان علاقمندان است.

گالری نگر

نمایشگاه انفرادی نقاشی فاطمه شکوری با عنوان "اتاق بیرونی" اول مرداد افتتاح می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا ششم مرداد به آدرس قیطریه، ضلع جنوبی پارک، خیابان روشنایی، کوچه دلارارم، پلاک 33، زنگ سوم مراجعه کنند.

گالری فرهنگسرای نیاوران

دومین بینال هنرهای معاصر با عنوان صلح روی کاغذ به کیوریتوری مجید عباسی اول مرداد افتتاح می‌شود.

این دو سالانه در مدیای طراحی - نقاشی- عکس- ویدئو- چیدمان تا دهم مرداد در خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران ادامه دارد.

گالری زرنا

نمایشگاه نقاشی _چیدمان با عنوان از "درون من" افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه از اول تا هفتم مرداد ماه در خیابان شهرارا، خیابان 13، پلاک 12، طبقه دوم میزبان علاقمندان است.

گالری خانه هنرمندان

نمایشگاه تصویرسازی با عنوان "دیوارِ سفیدِ خانه" از اول مرداد افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه که توسط گروه دیوار سفید و با همکاری انجمن تصویرگران برگزار می‎شود نزدیک به 110 اثر از 46 هنرمند جوان از تهران و شهرستان‎ها را در خود جای داده است.

نمایشگاه دیوار سفید در خانه هنرمندان واقع در خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی(فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر، تا پانزدهم مرداد ادامه دارد.

گالری مژده

شانزدهمین نمایشگاه نقاشیخط بهرام حنفی از ۲۵ ‌تا ۸ مرداد در گالری مژده به آدرس؛ سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، پلاک۲۷، زنگ یک میزبان علاقه‌مندان است.

گالری پروژه‌های آران

نمایشگاه گروهی با عنوان "وایت‌های کاغذی" از ۲۵ تا ۲۵ مردادماه با آثاری از هنرمندانی با گرایش‌ها و تمایلات مختلف و با محوریت کار با کاغذ یا روی کاغذ برگزار می‌شود. روایت‌های کاغذی که در جوار یکدیگر انگار تالار آیینه‌‌ای می‌سازند که بازنمودی است از زمانهٔ ما. این نمایشگاه در خیابان نوفل‌لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک ۵، ورودی حیاط برگزار می‌شود.

نگارخانه ماه

نمایشگاه نقاشی مرتضی یزدانی با عنوان "ریختار" از ۲۵ تیر تا ۱۲ مرداد در نگارخانه ماه؛ واقع در خیابان افریقا، کوچه گلستان، شماره ۲۶ برگزار می‌شود.

گالری هما

نمایشگاه نقاشی فرشته شفیعی از ۲۵ تا ۵ مرداد برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه درگالری هما به آدرس؛ خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک مراجعه کنند.

گالری ویستا

چیدمان‌های آرش فاتح برخورداری از ۲۵ تیرماه تا ۵ مرداد در گالری ویستا به آدرس خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

کد خبر : ۳۹۲۷۴۰