خبرگزاری کار ایران

هنرمندان پیشکسوت از حسین محب‌اهری عیادت کردند

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه برخی از پیشکسوتان عرصه هنرهای نمایشی و مدیران این موسسه به عیادت «حسین محب اهری» رفتند.

به گزارش ایلنا، سیدعباس عظیمی، به همراه اسماعیل خلج و عزت الله مهرآوران روز گذشته، برای عیادت از حسین محب اهری راهی بیمارستان لاله تهران شدند.

در  این دیدار اسماعیل خلج و عزت‌الله مهرآوران بعد از حال و احوال با محب اهری و ایجاد فضایی شادی‌آور برای وی، به بیان خاطراتی مشترک از قدیم و دوستی‌هایشان پرداختند و یاد قدیم را زنده کردند.

 سیدعباس عظیمی نیز، ضمن یادآوری خاطرات زیبای سفر استاد محب اهری و همسرشان با  هنرمندان  پیشکسوت به جزیره زیبای کیش، اظهار داشت: امیدوارم  همیشه حال هنرمندان خوب باشد و به جای ملاقات در بیمارستان، آنان را در جشن‌ها، سفرهای گروهی و در فعالیت‌ها و برنامه‌های  این موسسه و به طور کل در شرایط غیر بیماری ببینیم  هر چند که بیماری و کسالت قابل پیش‌بینی نیست و سبب می شود  تا در بیمارستان به محضر هنرمندان برسیم.

عظیمی با یادآوری دوران جوانی خود و دهه 60 به فیلم‌ها و فعالیت‌های تلویزیونی محب اهری اشاره کرد و گفت: همچنان یاد و خاطره زیبای نمایش‌های ایشان برایمان زنده است آن‌هم در زمانی‌که فقط 2 شبکه تلویزیونی وجود داشت .

وی گفت: خوشحالم که امروز و علی‌رغم درگیری استاد با بیماری، همچنان روحیه ایشان در مبارزه با مشکلات ستودنی است و به امید خدا این هنرمند  با روحیه و قدرت و امید به مبارزه با بیماری می‌پردازد و  امیدواریم به زودی دوباره شاهد حضور ایشان در عرصه هنر باشیم.

در ادامه نیز این هنرمند پیشکسوت با اشاره به اینکه تا همین چند وقت قبل، در سلامت به سر می‌برده و حتی در حال بازی برای یک مجموعه تلویزیونی بوده است، گفت: نمی‌دانم چه شد که ناغافل، دوباره بیماری‌ام عود کرد، اما پس از این چند روز بستری بهترم و هرچه که باشد با آن مبارزه خواهم کرد و این عفونت را از بدنم بیرون خواهم کرد.

محب اهری در ادامه، از میهمانان، برای این عیادت تشکر و اظهار کرد: بدون شک توجه به امور سالخوردگان هفت هنر، باید مایه افتخار فرهنگ و هنر این کشور باشد و عقیده دارم این موسسه  به یکی از اعضای خانواده بسیاری از هنرمندان پیشکسوت و تکیه‌گاهی امن برای آنان بدل شده است.

این هنرمند در پایان خاطرنشان کرد: همین‌که هنرمند بداند فراموش نشده و در مواقع سختی تنها نیست و از سوی کسانی حمایت می‌شود خود بزرگترین امید را در دل او ایجاد می‌کند. من از اینجا به همه مردم این پیام را می‌دهم که همدیگر و زندگی را دوست داشته باشید و محبت را از هم دریغ نکنید.

در این دیدار از زحمات پزشکان و کادر درمانی بیمارستان لاله تهران نیز قدردانی شد.

کد خبر : ۳۹۲۸۶۱