خبرگزاری کار ایران

دیدگاه دستیار ویژه رئیس جمهور درباره یک نمایش

حسین امیر عبدالهیان در مورد نمایش "راپورت‌های شبانه دکتر مصدق" گفت: در دورانی که نسل جوان زمان خود را چندان به مطالعه اختصاص نمی‌دهند تماشای آثاری در مورد بزرگان کشور می‌تواند سبب شناخت و آگاهی بیشتر آنها شود.

به گزارش ایلنا، حسین امیر عبدالهیان (دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل) پس از تماشای نمایش "راپورت‌های شبانه دکتر مصدق" ضمن تقدیر از سازندگان و عوامل اجرایی این اثر گفت: نمایش بسیار خوبی بود و بدون شک برای تولید آن زحمات زیادی کشیده شده است. براساس اطلاعاتی که از آن دوره تاریخی دارم بسیار دقیق فراز و نشیب‌های دوران مصدق به تصویر کشیده شده و با ادبیات دقیقی اتفاقات آن دوره روایت می‌شود.

او عنوان کرد: در دورانی که نسل جوان زمان خود را چندان به مطالعه اختصاص نمی‌دهند تماشای آثاری در مورد بزرگان کشور می‌تواند سبب شناخت و آگاهی بیشتر آنها شود. در این میان تئاتر به دلیل زنده بودن این هنر بسیار تاثیرگذارتر است.

نمایش "راپورت‌های شبانه دکتر مصدق" نوشته و کار اصغر خلیلی بر مبنای زندگی محمد مصدق از بعد از ملی شدن صنعت نفت تا مرگ او تنظیم شده، بیش‌تر بر عوامل رخداد کودتای ۲۸ مرداد و مرگ مصدق از زاویه دید رسانه‌ها و افکار عمومی تمرکز شده است.

نمایش "راپورت‌های شبانه دکتر مصدق" به نویسندگی و کارگردانی اصغر خلیلی از ۲۰ تیرماه ساعت 18 به مدت 100 دقیقه در تالار وحدت به صحنه می‌رود. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.tik8.com نسبت به رزرو بلیت این نمایش اقدام کنند.

کد خبر : ۳۹۳۲۴۰