خبرگزاری کار ایران

الوندی دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان شد

دبیری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به عزت‌الله الوندی واگذار شد.

به گزارش ایلنا، با وجود این‌که بیش از سه ماه از تشکیل نوزدهمین دوره مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برای انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و بازرسان این تشکل مدنی نمی‌گذرد، دبیر این تشکل - معصومه انصاریان - به دلیل آن‌چه مسائل شخصی عنوان شده از سمت خود استعفا کرد و عزت‌الله الوندی جایگزین او شد.

در یکی از جلسات اخیر هیئت‌مدیره‌ انجمن، انصاریان به دلیل مشغله‌های‌ شخصی از سمت دبیری انجمن استعفا کرد و الوندی با رأی مخفی به سمت دبیری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان انتخاب شد.

در این جلسه فریدون عموزاده خلیلی به نمایندگی از اعضای هیئت‌مدیره از زحمت‌های چندساله‌ معصومه انصاریان در این سمت تشکر و اظهار امیدواری‌ کرد که عزت‌الله الوندی  بتواند همچون گذشته در اداره‌ دبیرخانه‌ای پویا و پی‌گیر گام بردارد.

عزت‌الله الوندی، نویسنده و شاعر متولد سال 1353 در تویسرکان و فارغ‌التحصیل رشته ادبیات فارسی است. او کار نویسندگی را به صورت حرفه‌ای از سال 76 با چاپ کتاب «فردوسی» آغاز کرد. از جمله آثار  الوندی می‌توان به «مردی که در بالش من راه می‌رود»، «پشت شیشه‌های مات»، «دوباره برمی‌گردی مرد بارانی»، «ایوان بهار»‌، «جان پاتیس»، «داراب‌نامه»، «تپه‌های بی‌مهتاب» و «دیو کوچولو، بچه آدم» اشاره کرد.

 

کد خبر : ۳۹۳۲۷۶