خبرگزاری کار ایران

اجرای پالت، چکناواریان، پورناظری‌ها و شهرداد روحانی در شب‌های موسیقی بارانا + تاریخ کنسرت‌ها

نخستین فستیوال «شب‌های موسیقی بارانا» با هفت اجرا در کاخ گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ نخستین فستیوال «شب‌های موسیقی بارانا» با اجرای لوریس چکناوریان و ارکستر زهی، گروه کامکارها، گروه کامنت، گروه پالت، گروه داماهی، شهرداد روحانی، کیخسرو پورناظری و گروه شمس، سهراب پورناظری و آنتونیو ری همراه است.

این فستیوال از ۲۰ تا ۲۹ مرداد ماه در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک و همچنین حمایت از موسیقی‌دانان در حوزه‌ سلامت و رفاه برگزار می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده؛ شهرداد روحانی بیستم مرداد، گروه کامکارها بیست و یکم مرداد، کیخسرو پورناظری و گروه شمس بیست و دوم مرداد، گروه کامنت و داماهی بیست و پنجم مرداد، گروه پالت بیست و هفتم مرداد، لوریس چکناواریان و ارکستر زهی بیست هشتم مرداد و سهراب پورناظری و آنتونیو ری بیست و نهم مرداد در کاخ گلستان روی صحنه می‌روند.

پنج درصد از فروش بلیت‌های این فستیوال به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت محک و همچنین درصدی دیگر از فروش برای حمایت از موسیقی‌دانان در حوزه‌ سلامت و رفاه تخصیص خواهد یافت. موسسه‌ آفرینش هنر بارانا، شرکت کار و اندیشه و با همراهی سازمان میراث فرهنگی برگزارکنندگان این فستیوال هستند.

بلیت فروشی این فستیوال به زودی از طریق سایت میرسی آغاز می‌شود. این سایت پیشتر در طی جشنواره سی و یکم موسیقی فجر فروش بلیت برخی اجراها را برعهده داشت و پس از آن فعالیتی نداشت. همچنین هنرمندان حاضر در این فستیوال پیشتر در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفتند.

کد خبر : ۳۹۴۹۶۸