خبرگزاری کار ایران

اختتامیه نمایش هزار پروانه طلا با حضور خسرو حکیم‌رابط

نمایش هزار پروانه طلا با حضور خسرو حکیم رابط، استاد دانشگاه و پیشکسوت نمایشنامه‌نویسی ایران به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، روزگذشته، خسرو حکیم رابط، استاد دانشگاه و پیشکسوت نمایشنامه‌نویسی ایران، در آخرین روز نمایش هزار پروانه طلا به عنوان مهمان ویژه به تماشای این نمایش نشست و ضمن ابراز خرسندی از اجرای این نمایش با استفاده از انیمیشن، ویدئو، موسیقی و افکت‌های صوتی و تصویری، از عوامل این نمایش تقدیر و تشکر کرد.

این نمایش با نگاهی به رمان صد سال تنهایی گابریل گارسیا مارکز، چندین روایت موازی را با استفاده از المان‌های رئالیسم جادویی به نمایش گذاشته شده بود تا بر وجود یک نقص در زندگی بشری دست بگذارد، نقصی که رویاهای زندگی شخصیت‌های نمایش را به ترس‌ها و کابوس‌هایشان پیوند می‌زند. آمیزش زندگی و مرگ. هزار پروانه طلا زندگی را در ارتباط بین آدم‌ها و اشیاء و محیط پیرامونشان تعریف می‌کرد، ارتباطی که این روزها در دنیای مجازی به ارتباط بین آدمک‌ها محدود شده است.

 آزاده عالم فلکی، نویسنده و کارگردان و امین حقیقت‌جو تهیه‌کننده این اثر هنری بوده‌اند. در این نمایش،  آزاده سیفی، مصطفی نوذریان، مریم کیان پیشه و محمدحسین حسینی به ایفای نقش می‌پرداختند.

احمدعرب سعیدی مشاور فنی، شهرام عطائی دستیار کارگردان، سمیه آجورلو روابط عمومی و موسسه فرهنگی هنری مهتاب اجرای انیمیشن این اثر را برعهده داشته‌اند.

کد خبر : ۳۹۵۰۷۸