خبرگزاری کار ایران

نمایشگاهی به نفع خیرین درکافه گالری ویونا

کافه گالری ویونا از جمعه، میزبان هنرمند خیر است.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه که از هفته گذشته به‌طور آزمایشی دایر شده، از جمعه (۸ مردادماه) با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان به نقاشی در کافه گالری ویونا در موزه امام علی افتتاح می‌شود و  تا پنجشنبه (۱۴ مردادماه) به کار خود، ادامه خواهد داد.

این نمایشگاه محصول کارهایی است که در طول دوران فعالیت این هنرمند در عرصه نقاشی انجام شده و  اولین تجربه غزال کاظمی در برگزاری نمایشگاه نقاشی به‌حساب می‌آید که با رونمایی از کتاب «شعرهای بی‌نام» به قلم این نقاش همزمان شده است.

در روز پایانی برپایی این نمایشگاه بناست ۳ / ۱ از کل درآمد حاصل از این گالری صرف امور خیریه شود.

کارهای ارائه‌شده در این نمایشگاه به سبک آبستره است.  در هیچ‌یک از تابلوهای این نمایشگاه از قلم‌مو استفاده‌نشده و تقریباً همه نقاشی‌های این نمایشگاه با بهره‌گیری از ابزار ترسیم‌شده است. آثار غزال کاظمی در کافه گالری ویونا با رنگ‌روغن، اکرولیک، آبرنگ و مداد شمعی نقاشی شده است. نگاه شرقی در آثار به نمایش گذاشته شده غزال کاظمی ذوق مخاطب ایرانی را به دنبال دارد اما نکته جالب درباره این نقاشی‌ها اینکه، افق موجود در هر اثر برآمده از حسی در وجود خالق اثر است که مخاطب کشف راز آن را بر عهده دارد.

مونا خوش‌اقبال، مدیر کافه‌گالری ویونا  در معرفی و تبلیغات کتاب و نقاشی‌ها تلاش زیادی انجام داده است.

نمایشگاه نقاشی غزال کاظمی هشتم تا چهاردهم مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در کافه گالری ویونای موزه امام علی به آدرس تهران، خیابان حضرت ولی‌عصر (عج)، روبه‌روی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره ۳۵ دایر خواهد بود.

کد خبر : ۳۹۵۱۴۱