خبرگزاری کار ایران

انتشار تیزری متفاوت از ایستاده در غبار+فیلم

کار گردان فیلم سعادت آباد تیزری را برای فیلم ایستاده در غبار ساخته است.

به گزارش ایلنا، مازیار میری چندی قبل پیشنهاد ساخت یک تیزر را برای فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان داده بود. این تیزر پس از چند روز آماده و منتشر شده است.

میری درباره ساخت تیزر برای این فیلم سینمایی گفت: از نظر من، «ایستاده در غبار» نو، تازه و پر از خلاقیت است و باید افراد بیشتری آن را ببینند. به همین دلیل به شیوه‌ای که بلد هستم تلاش می‌کنم تا دیگران را با لذتی که در هنگام دیدن این فیلم برده‌ام، شریک کنم.

وی ادامه داد: پیشنهاد دادم تیزری را برای «ایستاده در غبار» بسازم تا شاید با این‌کار دوستان بیشتری فیلمی را که در شرایطی مظلومانه اکران شده است، ببینند.

کارگردان «سعادت آباد» فراجناحی بودن را یکی از ویژگی‌های این فیلم سینمایی دانست و یادآور شد: معتقدم برای دیده شدن فیلم آن‌طور که باید تلاش نشده است. نسل جوان با هر تفکری که هست باید «ایستاده در غبار» را ببیند و با ساخت و پرداخت متفاوت آن روبرو شود.

میری سپس ساختار «ایستاده در غبار» را پر از خلاقیت دانست و عنوان کرد: فیلم کاملا باورپذیر ساخته شده و البته مهم‌تر از همه اینکه درباره یک قهرمان زمینی است؛ قهرمانی که به ما می‌گوید که همه آدم‌های اطراف‌مان می‌توانند یک قهرمان باشند. به هر حال فیلم‌هایی که در این زمینه ساخته می‌شود، معمولا شهدا و قهرمان‌ها را افرادی دست نیافتنی نشان می‌دهند در حالیکه همین زمینی و مانند دیگران بودن قهرمان «ایستاده در غبار» است که ارتباط با فیلم را راحت‌تر می‌کند.

کارگردان «کتاب قانون» در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه «ایستاده در غبار» در اکران مورد بی‌مهری قرار گرفته است، گفت: فکر می‌کنم نهادهای مختلفی باید از اکران فیلم حمایت می‌کردند و تشویق‌های آن‌ها در بیشتر دیده شدن آن موثر بود. «ایستاده در غبار» فیلمی است که به تبلیغات گسترده نیاز دارد، چون به هر حال بازیگر چهره‌ ندارد. این فیلم برای اینکه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد به حمایت‌های بیشتری نیاز دارد، چرا که درباره شخصیت مهمی صحبت می‌کند که جوان‌ها باید او را ببینند و بشناسند.

مازیار میری در پایان با تاکید بر اینکه همیشه دوست دارد فیلم‌های همکارانش دیده شوند، بیان کرد: وقتی از دیدن فیلمی لذت می‌برم، دوست دارم این تجربه را با دیگران سهیم شوم. گاهی فیلم‌هایی هستند که شرایط دیده شدن را دارند، اما به فیلمی مانند «ایستاده در غبار» باید کمک کرد تا هم بیشتر و بهتر دیده شود و هم تصور اینکه اینگونه فیلم‌ها تنها به یک تفکر خاص مربوط می‌شود، از بین برود.

«ایستاده در غبار» روایتی سینمایی از زندگی احمد متوسلیان از دوران نوجوانی تا زمان ربایش او در لبنان است. این فیلم در سی و چهارمین جشنواره فجر سیمرغ بهترین فیلم را به دست آورد و تاکنون با ستایش بسیاری از سینماگران و مخاطبان روبرو شده است.

کد خبر : ۳۹۵۷۰۲