خبرگزاری کار ایران

بیژن میرباقری «فیلم کوتاه» را نقد می‌کند

قسمت هفتم سری دوم «فیلم کوتاه» با مرور زندگی و فعالیت‌های کاوه مظاهری و آموزش کارگردانی در فیلم کوتاه توسط بیژن میرباقری همراه است.

به گزارش ایلنا، «فیلم کوتاه» به تهیه‌کنندگی عماد خدابخش این هفته با حضور کاوه مظاهری روی آنتن می‌رود که با کارگردانی فیلم‌های مستندی چون «گزارشی درباره مینا»، «واکسینما»، «روز خون»، «یک کار خوب» و «زندگی سه نفره» موفقیت‌هایی را به دست آورده و مخاطبان در این قسمت با زندگی و فعالیت‌های او آشنا می‌شوند.

دیگر مهمان «فیلم کوتاه» سعید پوراسماعیلی معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران است که درباره مسئله پخش فیلمهای کوتاه سخن می‌گوید.

در بخش آموزشی برنامه بیژن میرباقری فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما حضور دارد و درباره کارگردانی در فیلم کوتاه به مخاطبان آموزش می‌دهد.

فیلم خارجی «اتاق هشت» به کارگردانی جیمز گریفیتس برنده جایزه بفتا در ادامه برنامه روی آنتن می‌رود و پایان بخش این قسمت نیز گفتگو با یک دانشجوی دانشکده سینما و تئاتر درباره آموزش سینما و معضلات و مسائل آن است.

هفتمن قسمت از سری جدید برنامه «فیلم کوتاه» سه شنبه 12 مرداد ساعت 21 از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و ساعت 12 چهارشنبه 13 مرداد بازپخش می‌شود.

کد خبر : ۳۹۶۱۶۶