خبرگزاری کار ایران

صدای کاوه یغمایی مجوز گرفت

آلبوم موسیقی «منشور» سومین آلبوم کاوه یغمایی پس از گذشت ۹ سال از انتشار دومین اثر رسمی این خواننده، از صبح سه شنبه ۱۲ مرداد منتشر و راهی بازار موسیقی شد.

 به گزارش ایلنا، آلبوم موسیقی «منشور» شامل ۹ قطعه در سبک راک و پاپ راک است و در بخش خوانندگی دیوید استیل، ساتگین یغمایی و نیلوفر فرزندشاد به عنوان همخوان با کاوه یغمایی همکاری کرده اند. ناگفته نماند در این اثر دنیل ادیر درامز ، دیوید اسپایدل گیتار باس و برایان پولسن گیتار الکتریک را به نوا درآورده‌اند. «کاوه یغمایی» هم خود به‌جز خوانندگی و نوازندگی گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک و کیبورد هم نواخته است.

ساخت این آلبوم که از طریق سایت ریتمو در دسترس مخاطبین است، چندین سال زمان برده و کار آهنگسازی همه قطعات برعهده کاوه یغمایی بوده است. همچنین ضبط قطعات در کشور کانادا با همکاری اعضای گروه مشهور نیکل بک انجام شده است. اشعار این آلبوم نیز از سروده های روزبه بمانی، حسین غیاثی، میثم یوسفی و نیلوفر فرزندشاد هستند.

همچنین کاوه یغمایی از برگزاری کنسرت خود در ایران پس از انتظارهای فراوان خبر داد و گفت: در تاریخ ۹ و ۱۰ شهریورماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه خواهم رفت و به اجرای قطعاتی از آلبوم های گذشته و اثر جدیدم «منشور» می‌پردازیم. بلیت فروشی این کنسرت نیز از امروز سه شنبه دوازدهم مرداد شروع خواهد شد.

کد خبر : ۳۹۶۴۸۰