خبرگزاری کار ایران

مجید بلالی به عنوان مدیرعامل انتشارات سروش معرفی شد

اولین جلسه هیئت مدیره انتشارات سروش با حضور مجید بلالی مدیرعامل انتشارات و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اولین جلسه هیئت مدیره انتشارات سروش در دوره جدید مدیریت این ناشر، صبح امروز سه شنبه ۱۲ مرداد با حضور مجید بلالی مدیرعامل این انتشارات و اعضای هیئت مدیره در دفتر انتشارات سروش برگزار شد.

در این جلسه مجید بلالی با تشکر از مدیران سابق انتشارات سروش، در رابطه با سیاست‌های جدید این انتشارات گفت: یکی از اهداف و سیاست‌های جدید انتشارات سروش حضور قدرتمند در حوزه نشر کشور است. انتشارات سروش سعی دارد در عرصه نشر کتاب و مجلات و محتوای چند رسانه‌ای بسیار پویا و فعال ظاهر شود تا بتواند به جایگاه قبلی خود بازگردد.

وی افزود: انتشارات سروش همچنان درحال حرکت است و فلسفه وجودی آن آسیب نخواهد دید اما امیدواریم با برنامه‌ریزی و مدیریت سازنده حرکت این انتشارات شتاب بیشتری به خود بگیرد و به عنوان رسانه مکتوب صداوسیما بتواند با قدرت و برنامه‌ریزی شده در صنعت نشر کشور نقش ایفا کند.

مدیرعامل انتشارات سروش همچنین بازنگری در سیاست‌های تولید آثار این انتشارات را از اولویت‌های مدیریت خود دانست و از همه فرهیختگان و اندیشمندان دعوت کرد تا در این مسیر با سروش همکاری کنند.

در ابتدای این جلسه، معارفه اعضای هیئت مدیره جدید توسط رضایی رئیس امور مجامع شرکت‌های صداوسیما صورت گرفت و از تقی رستم وندی مدیرعامل سابق سروش نیز تشکر و قدردانی شد.

کد خبر : ۳۹۶۷۶۳