خبرگزاری کار ایران

دخترانه با دختری هم رکاب خورشید

جشن بزرگ دختران شهر تهران به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت سلام الله علیها از سری برنامه‌های دهه کرامت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با عنوان کلی رافت کریمانه در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، برنامه‌های دهه کرامت همزمان با آغاز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در سطح منطقه 15 با عنوان ریحانه روز 5شنبه از ساعت 17الی20:30 برگزار می‌شود.

این ویژه‌برنامه در دو بخش برپایی غرفه‌های متنوع و اجرای جشن صحنه‌ای روز دختر برگزار خواهد شد.

این غرفه‌ها شامل کتب و نشریات ویژه دختران، مشاوره، آموزش طبخ کیک و غذاها توسط دختران، آموزش دوخت چادر و لباس به دختران، آموزش طبخ دمنوش‌های گیاهی، غرفه‌های بازی و سرگرمی و همچنین ارائه بازی‌های فکری ویژه دختران است.

برنامه صحنه‌ای جشن روز دختر از ساعت 19الی20:30 در سالن آمفی تئاتر و باز سوم خرداد فرهنگسرا با اجرای مجریان تلویزیونی احمدزاده و مژده لواسانی و حضور هنرمندانی همچون مجید اخشابی، صابر خراسانی و گروه موسیقی دختران حنانه برگزار خواهد شد.

ضمنا در این برنامه از دختر شهید مدافع حرم،شهید بلباسی تجلیل به عمل خواهد آمد.

 کیک بزرگ جشن روز دختر که ماکتی از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها است نیز در انتهای برنامه میان میهمانان آن حضرت تقسیم می‌شود.

همچنین محتوای این جشن توسط حجت الاسلام برمایی با موضوع سخنرانی فرزانگی دختران و تعمیق روابط عاطفی دختران در خانواده‌ها خدمت عزیزان ارائه خواهد شد.

در حاشیه این برنامه به دختران نخبه و دختران ورزشکار دارای مدال‌های کشوری و جهانی و همچنین دخترانی که اسامی آنها معصومه است هدایایی به رسم یادبود تقدیم می‌شود.

کد خبر : ۳۹۷۳۵۱